Offtop. Wielka Prośba o pomoc!

43

Moi Drodzy!

Zwracam się do was z wielką prośbą o pomoc!

(Please Help Make My Wish Come True!)

Podobnie jak pan Ville Valo postanowiłam podążać za swoją iskierką i żyć swoim marzeniem   („Ta iskierka jest w tobie i nie możesz robić nic innego jak tylko za nią podążać…”[wywiad z Ville Valo])

20080720193545_micro9_w

Postanowiłam wziąć udział w Memoriale Piotra Morawskiego “Miej Odwagę” i zgłosić swoją wyprawę do Mikronezji śladami naszego rodaka Jana Kubarego. Wyprawa, która wygra w memoriale zostanie sfinansowana i zrealizowana. Ten memoriał to wielka szansa dla ludzi z pasją i pomysłem na niecodzienną ekspedycję.

Zwycięzca stanie się także członkiem Kapituły Memoriału i będzie miał wpływ na wybór kolejnej zwycięskiej wyprawy.
Podczas wyprawy zostanie także zapewniona oprawa medialna: etapy podróży będą relacjonowane na bieżąco na portalu oraz w mediach branżowych.
flat,550x550,075,f
Ponieważ zawsze wierzyłam w siłę marzeń a podróże tak jak i pisanie są sensem mojego życia zwracam się do was z gorącą prośbą o pomoc w spełnieniu mojego marzenia. Wam zajmie to tylko chwilę a dla mnie będzie to nieoceniona pomoc o której nigdy nie zapomnę, bo wbrew temu co się mówi ja wiem, że ludzie są życzliwi i potrafią sobie pomagać.
1618691_726329574073416_225222119_n
VOTE for MY EXPEDITION to MICRONESIA!
Wystarczy, że wejdziecie na stronę:
i zagłosujecie na moją wyprawę :)
Tylko tyle, prawda że nie trzeba się wysilać? :)
(Please vote for my Expedition, you must only write your email and vote but remeber about link-verification)

Aby zagłosować, należy podać swój adres mailowy oraz kliknąć w link potwierdzający, który otrzymacie w mailu zwrotnym.  Każdy z głosujących otrzyma w prezencie kod rabatowy na zakup produktów marki Regatta!Aby uniknąć problemów z oddaniem głosu – zwracajcie uwagę na podanie prawidłowego adresu mailowego i sprawdzajcie, czy mail zwrotny nie trafił do SPAM-u.

Zamieszczam kilka filmików z miejsca mojej wyprawy dla tych, którzy chcieliby wiedzieć nieco więcej o wyspach Ponape i Palau. Jeśli zaś chodzi o osobę Jana Kubarego polecam książkę “W cieniu FE” Konrada Wypycha z której sama korzystałam przygotowując wyprawę :)

Głosujcie i Miejcie Odwagę!

Bo życie to Droga. Droga to Życie!

2 thoughts on “Offtop. Wielka Prośba o pomoc!

Skomentuj

