„Moja lepsza połowa nie jest z Chorwacji. Reszta chłopaków jest w długich związkach, ja też się staram. Ona jest bardzo ciekawą i sympatyczną osobą”- Ville Valo

Eksluzywny wywiad z członkami zespołu HIM.

Oto link do ciekawego filmiku oraz szybkie tłumaczenie tekstu, który opisuje o czym mówi film:

Exlusive interview with HIM

Ville Valo ujawnia, że jest szczęśliwy w związku ale nie śpieszy mu się do małżeństwa na wzór zajętych ich już kolegów z zespołu, którzy są w związkach z kobietami z Chorwacji.

tumblr_mm1p4aqaoz1s2bdiho1_128037-letni Ville Valo ma za sobą ponad 20 lat koncertowania z zespołem ale dobrze pamięta występy w Chorwacji.

„Myślę, że ktoś próbował mi wtedy ukraść kapelusz po koncercie. Pamiętam że akustyka nie była dobra ale tłum był szalony. To było dawno temu. Mam nadzieję, że wkrótce przyjedziemy ponownie” – powiedział Ville do swoich fanów.

HIM jest fińskim zespołem, który w Stanach Zjednoczonych uzyskał status złotej płyty a w promocji pomógł Bam Margera z popularnego show „Jackass”.

Co ciekawe, dwóch członków HIM jest żonatych z chorwackimi kobietami. Basista Miko nie chce ujawniać szczegółów o swoim związku z tajemniczą Vedran ale za to perkusista Mika Karppinen chętnie opowiada swoją historię miłosną z Dolores Natali, która trwa już siedem lat.

14595203_vi„Spotkaliśmy się z legendarnym klubie w Helsinkach… Ale zgubiłem telefon komórkowy* … w godzinach wieczornych i nie mogłem do niej zadzwonić, po pół roku jednak odnaleźliśmy się na MySpace i zaczęliśmy ze sobą rozmawiać, trwało to około roku nim znów się spotkaliśmy. Reszta jest już historią.”- powiedział Mika, który z Natalie ma córkę Larę.

Mika jest zapalonym wielbicielem chorwackiego piękna i przyznał, że na Mistrzostwach Świata kibicował Chorwacji. Ville natomiast, jego kolega z zespołu nie jest żonaty ale mówi, że jest w szczęśliwym związku.

Moja dziewczyna*, moja lepsza połowa nie jest z Chorwacji. Nie wiem jak to się stało. Nie jestem żonaty, nie mam dzieci. Pozostali członkowie zespołu są już w długotrwałych związkach więc i ja próbuję. Zobaczymy co się stanie. Ona jest trochę Francuską, trochę Niemką i po trochu wszystkim innym. Ona jest bardzo ciekawą i sympatyczną osobą.”

*Czyli dziewczyny, jeśli jakiś facet tłumaczy się, że nie zadzwonił bo zgubił telefon to może być prawda 🙂
* Nazywa ją „My chick” czyli potocznie „moja laska”, dopiero potem „swoją lepszą połową”

 WYWIAD Z WĘGIER, czyli o tym jak Bam wytapetował ściany okładkami albumu HIM 🙂

A na koniec relacja z festiwalu w Czechach na którym oczywiście grał HIM

Relacja filmowa:

Fotorelacja:

b11

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!  

Reklamy

5 thoughts on “„Moja lepsza połowa nie jest z Chorwacji. Reszta chłopaków jest w długich związkach, ja też się staram. Ona jest bardzo ciekawą i sympatyczną osobą”- Ville Valo

  1. Również myślę że stwierdzenie „lepsza połowa” w odniesieniu do tej laski jest trochę nie na miejscu…nie znam jej za dobrze, ale za nic w świecie nie przypasowałabym Sandry orz jej charakteru (dosyć perfidnego i parszywego) do Ville.On jest kimś…a ona jest po prostu pusta
    takie jest moje zdanie 🙂

  2. Myślę, że Veronick dobrze ujęła to co miała na myśli Anne i co większość uważa 🙂 Ja staram się zachować neutralność, nie wtrącać się za bardzo tylko obserwować. Jednak jakoś mi bliżej do antypatii niż sympatii dla tej dziewczyny 🙂 Każdy ma swoje zdanie na ten temat, miłego dnia dziewczyny 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s