Kim jest tajemniczy Rambo Rimbaud? Helldone 2014 przeszedł do historii

Witam wszystkich w 2015 roku 🙂
Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze i szampańsko przywitaliście nowy rok.
Kolejny Helldone już za nami. Wiem, że minęło trochę czasu ale jestem cały czas w rozjazdach i mam nieco ograniczony czas 😀
W tym roku Helldone okazał się serią niespodzianek i naprawdę dobrą zabawą w porównaniu do niezbyt udanego poprzedniego roku. Nie wiem ilu z was pamięta tamte, niestety niezbyt udane koncerty, na których Ville wokalnie nie dawał sobie rady a całość wypadła raczej słabo.
W tym roku było inaczej. Ci szczęściarze, którzy byli tam osobiście (oczywiście wszystkie bilety wyprzedane) mogli podziwiać występ Lindego, który przejął na jakiś czas stery na Helldone a tymczasem Ville naparzał na perkusji 😀

I można śmiało powiedzieć, że dawało mu to mnóstwo radochy 😛
Zobaczcie sami:

hell21

hell13hell12

Nie oszukujmy się, pan Valo z roku na rok robi się coraz starszy ale nie można mu odmówić tego magnetyzmu, który sprawia, że nadal przyciąga wzrok 🙂

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

W tym roku Helldone ogarnęła także aura tajemniczości podsycona przez Ville. Na rozpoczęcie koncertów wystąpił on bowiem jako Rambo Rimbaud czyli swoje własne alter ego. Szczerze powiedziawszy nie do końca wiem, z czym ten jego solowy projekt będzie się wiązał. Być może powstanie jakaś płyta, być może pojawią się jakieś utwory… Na razie jednak niewiele mi wiadomo lecz jeśli posiadacie jakieś wiadomości piszcie śmiało 🙂

Ville Valo jako Rambo Rimbaud zaśpiewał piosenkę „Solitude”  Black Sabbath

Drugim utworem było „Song To The Siren” Tima Buckley’a.

Muszę przyznać, że zakochałam się tym wykonaniu. Przypomniało mi ono na nowo całą magię tej muzyki i jego głosu, bez względu na imię którego używa, dopóki śpiewa z sercem.

rr

rr2

A wam jak się podobał tegoroczny Helldone?

Jak ten rok mam już cały zaplanowany ale myślę, że byłoby pięknie zakończyć go właśnie na Helldone 2015. I po tym, co zobaczyłam nie mam wątpliwości, że będę się starała zdobyć ten długo wymarzony bilet 🙂

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

Skomentuj

