FINAL WORDS – Gas odchodzi z zespołu!

Moi Drodzy,

chyba nie tylko na mnie spadła jak grom z jasnego nieba wiadomość o tym, iż Gas postanowił opuścić zespół HIM…

SAD

Oficjalną wiadomość o tym, że odchodzi umieścił na swoim Facebooku, poniżej szybkie tłumaczenie.

5

Z ciężkim sercem oglaszam moje odejście z zespołu HIM, wspaniałego zespołu którego byłem częścią przez ostatnie 16 lat. To była podróż, którą zapamiętam przez resztę mojego życia. Nie ma dramatyzmu, złej krwi lub jakichkolwiek negatywnych rzeczy związanych z moim odejściem.

Po prostu czuję że nadszedł dla mnie czas abym ruszył dalej jako muzyk.

Zauważyłem podczas ostatnich finałowych koncertów, że nie wkładałem w to 100% mojego serca.
Zawsze byłem gościem, który grał każdy dźwięk muzyki prosto z serca i czułem ją bardzo mocno kiedy występowaliśmy.

Jeśli moje serce czuje że nadszedł czas aby odpuścić to ja muszę go posłuchać, ponieważ w innym wypadku nie byłoby to w porządku wobec mnie, wobec zespołu i was oczywiście, wspaniałych fanów. Skończyłoby się to bowiem na zmuszaniu się do tego a nie chciałbym do tego dopuścić.

Kolejną rzeczą za którą zacząłem tęsknić to pisanie piosenek.Zawsze byłem autorem tekstów piosenek. Nie czułem potrzeby by to robić po dołączeniu do zespołu w 1999 roku ponieważ zauważyłem, że Ville jest w tym naprawdę dobry. Każda piosenka była na najwyższym poziomie i nie czułem abym musiał wprowadzać zamieszanie swoimi tekstami. Wszystkie te utwory były niesamowite i on prezentował je doskonale. Ale ostatniej jesieni zacząłem tęsknić za pisaniem i to sprawiło, że chciałbym realizować własne muzyczne potrzeby. Zacząłem tęsknić za uczuciem bycia w zespole gdzie byłbym jednym z autorów piosenek.

Trzy lata temu miałem ciężki rok związany z problemem niesprawności mojego ramienia. Zajęło mi to 9 stresujących miesięcy by wrócić do siebie ale po nagraniu „Tears On Tape” i występach na ponad 100 koncertach po jej wydaniu, mogę powiedzieć że wróciłem zdrowy w 100% zarówno fizycznie jak i psychicznie. Te 9 stresujących miesięcy były jednym z najtrudniejszych okresów w mojej muzycznej karierze i na dodanie do tego wszystkiego co już powiedziałem, czuję, że potrzebuję zmiany w życiu. Potrzebuję nowego początku.

Nie mam do powiedzenia nic oprócz samych wspaniałych słów o moich braciach: Ville, Burton, Linde o naszych ludziach, którzy pracowali z nami przy koncertach: Viltsu, Antti, Manne, Sean, Brad i naszym menagemencie: Seppo, Taina i Vuokko. Życzę im wszystkim sukcesów w przyszłości. To niesamowici ludzie i to była przyjemność pracować z nimi przez te wszystkie lata.

Chciałbym także podziękować wszystkim ludziom z wytwórni muzycznej, promotorom, członkom którzy już odeszli, producentom i inżynierom których miałem przywilej znać i pracować z nimi.
You rock BIG TIME!

I na końcu ale nie mniej ważne chciałbym podziękować wszystkich cudownym fanom. Dziękuję za niekończące się wsparcie i miłość. HIM ma najlepszych fanów na świecie. Bez was, nic nie byłoby możliwe.

Pozdrawiam, Gas Lipstick

391Farewell Gas, farewell… Będziemy tęsknić…

I oczywiście życzymy sukcesów w dalszej karierze muzycznej.

Smutno się zrobiło… Gas odchodzi, Ville rozpoczął swój solowy projekt… Czyżby nadszedł początek końca zespołu? Mam nadzieję, że tak nie będzie a jakie jest wasze zdanie?

11

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

2 thoughts on “FINAL WORDS – Gas odchodzi z zespołu!

  1. Whaat??? Nieee, zespół był, jest i ma być cały czas… Nie mogę uwierzyć, że Gas odchodzi… Kto będzie miał na tyle dobry poziom żeby zastąpić 😦

  2. Przyznaję, zwątpiłam w mój angielski, kiedy to czytałam. Ale niestety, wszystko dobrze zrozumiałam. I choć staram się go zrozumieć, serducho boli…

Skomentuj

