Warszawa i Gdynia za nami – relacje z koncertów

Za nami długo wyczekiwane koncerty.

Jeden odbył się w Warszawskim klubie Stodoła.

stodoła

Natomiast kolejny w Gdańsku w klubie B90

B90_autor Ivo Ledwozyw

Mnie niestety nie było i w Warszawie i w Gdańsku ale z fotorelacji można wywnioskować, że koncerty były udane.

Co do Warszawy oczywiście pojawiły się jakieś mankamenty co do których zawsze można się przyczepić, tak jak na przykład w relacji z koncertu na portalu Onet (nie wiem czemu ale czytając ją miałam wrażenie, że te małe złośliwości musiały się pojawić bo taka panuje obecnie moda a dodatkowo wydaje mi się, że ten dziennikarz nie do końca zna specyfikę relacji w zespole. Niemniej jednak mnie tam nie było więc nie potwierdzam ani nie zaprzeczam.)

Koncert HIM w Polsce: od pisku do błysku – Relacja ONETU

2

Obszerną fotorelację możecie obejrzeć na portalu NaszeMiasto tutaj:

Koncert HIM w Stodole. Fiński zespół zagrał w Warszawie

Może ktoś z was się odnajdzie na zrobionych zdjęciach 🙂

Dodatkowo, jakby komuś było mało, może jeszcze przejrzeć fotki na portalu Wiadomości24.pl

4
Natomiast jeśli chodzi o Gdynię to sytuacja miała się bardzo podobnie 🙂
Tutaj znajdziecie relację na
b90
A tutaj na
1454931-Publicznosc
Możecie też obejrzeć filmik z wykonania utworu „Join Me” nagrany przez
A jak wasze wrażenia? Było dobrze, źle, średnio? 🙂
422

Jak dla mnie wyglądało na fajną atmosferę 😀

3

Po koncercie w Warszawie pewien pan postanowił uczynić go jeszcze bardziej niezapomnianym i oświadczyć się swoje dziewczynie, która jest fanką zespołu. Dziewczyna oświadczyny przyjęła a ja gratuluję i życzę szczęścia 🙂

war2

Na koniec umieszcza jeszcze wywiad w języku niemieckim, choć Ville udziela odpowiedzi po angielsku:

oraz parę zdjęć z dotychczasowej trasy:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Jak zwykle zachęcam do przesłanie swojej własnej recenzji 🙂

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

14 thoughts on “Warszawa i Gdynia za nami – relacje z koncertów

  1. Koncert był bardzo udany. Żadne słowa nie wyrażą moich odczuć, było extra. Trochę duszno w sali, ale chętnie poszłabym jeszcze raz. Będę śledzić kiedy będzie HIM w Polsce i wtedy ruszam na koncert. SUUPPERRR! Ville Ładnie wyglądał i bardzo dobrze śpiewał, chodzi o wokal. Szkoda, że nie wykupiłam biletu do Gdańska na koncert. My fanki, musimy zejść na ziemię, wszystkie wpatrzone w Niego. 3/4 publiczności to kobiety, prawie każda zakochana w Ville. Musimy zejść na ziemię, ale zespół superr, Ville to duży talent, ARTYSTA i świetny wokal.

    • No cóż, żeńska widownia zawsze była większą częścią, nie ma co ukrywać że nie tylko talent Ville ich przyciąga 🙂 Ale sam wygląd bez talentu nie pozwoliłby mu zajść tak daleko, no i nie zapominajmy o wkładzie w zespół innych jego członków 😀 Cieszę się, że Ci się podobało. To miała być zabawa i taką była więc koncert można zaliczyć do udanych. Pozostaje jedynie czekać na następny 🙂

  2. Byłam na koncercie w gdańskim klubie B90 i muszę powiedzieć, że wszyscy do koncertu podeszli bardzo profesjonalnie. Zespół w świetnej formie, panowie dobrze się dogadują. Ville śpiewał bardzo poprawnie, chłopcy grali „w czas”. Wydaje mi się, że obsługa techniczna również stanęła na wysokości zadania. Stałam dość blisko sceny, a jakość dźwięku na całej powierzchni klubu była bardzo dobra. Zespół stale utrzymywał kontakt z fanami; Ville rozglądał się szeroko po sali, uśmiechał się, oddawał publiczności niektóre linijki, nie zapominając o pociesznych komplementach w stronę widowni. Na koniec pozwolił sobie nawet na odrobinę szaleństwa i pokazał nam swoje wygibasy, podśpiewując przy tym piosenkę o łyżwiarstwie na lodzie (temperatura, mokra scena, polskie morze, klimat się udzielił 😀 ). Zgromadzeni ludzie w przedziale wiekowym 15-60 wychodzili z koncertu z wielkimi uśmiechami na twarzach. Imprezę zaliczam do solidnych, ciekawych i udanych. Dali czadu 😀

    • Haha chciałabym to zobaczyć 🙂 Generalnie słyszałam, że obydwa koncerty były udane i mnie to cieszy zwłaszcza, że przedział wiekowy daje rozeznanie iż nie jest to już zespół dla nastolatek 😀 Masz może filmiki jakieś z Gdańska, może te wygibasy 😀 ? Bo z Warszawy są relacje z mediów a z Gdańska jakoś cicho :/

      • Mam parę zdjęć i filmików, ale raczej słabej jakości 😀 Byłam zajęta skakaniem, śpiewaniem. Był to mój pierwszy koncert i chciałam go w pełni wykorzystać. Niesamowite przeżycie, a głos straciłam na dwa dni 😉

  3. Ale czad 🙂 Koncert w Gdańsku bardzo bardzo bardzo udany. Atmosfera ,klimat nie do opisania.Wokal Ville bardzo poprawny ma ten power w głosie. Perkusista został również miło powitany.Kiedy zabrzmiało Rebel Yell publiczność ogarnęło szaleństwo nie było chyba osoby która by się nie bawiła, śpiewała .Ciężko jest opisać trzeba tam po prostu być. Tak jak Konstancja napisała o przedziale wiekowym 15-60 lat zgadza się były małżeństwa, pary, sporo mężczyzn wiadomo ,że kobiety górowały nawet biustonosz poleciał na scenę he he 🙂 również stałam dość blisko uśmiech Ville powalający.Linde jak on gra :)cały zespól stanął na wysokości zadania i dali fanom to czego oczekiwali .A co do relacji to jest na stronie Trójmiasto info jest artykuł na temat koncertu :)Wiadomo znajdą się ludzie, którzy mają jakie ale….Ja byłam pierwszy raz na koncercie H I M, i się nie zawiodłam słucham ich od pierwszej płyty jak się nadarzy okazja to nie raz pójdę,pojadę na koncert :)Pozdrawiam wszystkich Was.

    • No coś słyszałam o tym biustonoszu ale podobno nie doleciał tylko utknął w fosie 😀 Ehh no szkoda, że mnie nie było, na zdjęciu z Gdańska można zobaczyć, że jakaś dziewczyna chciała zaśpiewać na scenie z Valosem ale niestety jej się nie udało 🙂 To by było ciekawe jakby ją tak zaprosił na scenę 🙂 To teraz czekamy na kolejne koncerty, jak się już tak rozbrykali to chyba będą częściej wpadać niż raz na 13 lat 😛

Skomentuj

