A podobno…

No siema 😀

473

Dzisiaj nie będzie żadnego wywiadu, filmiku czy nowych zdjęć z trasy (choć będą inne hehe). Wszyscy już się jarają Helldone ale bilet jest upolować ciężej niż przeczytać „W poszukiwaniu straconego czasu” M. Prousta… No ale nieważne, niektórym się zapewne udało i pojadą do Finlandii (Nie, kurczę wcale znów nie jestem zazdrosna 😛 – choć w komentarzach pod ostatnim postem została zainicjowana ciekawa akcja – „Wyjedź sobie do Finladii” 🙂 – także ja chętnie się włączam a i może wyjdzie z tego coś naprawdę fajnego (I nie, nie po to żeby ścigać Valosa, po cichu wyznam, że chcę zobaczyć domek Muminków 😛 )

732112d47bdcc55aa8ccbc6985b6e253

Ale wracając do tematu to:

Podobno Ville się zaręczył a i nawet potajemnie ożenił… Tak cichutko i skrycie, żeby nikt o tym nie wiedział. Domyślamy się więc, że wybranką jest Sandra jego obecna/była dziewczyna bo….

Podobno się rozstali a ona wyprowadziła się do innego mieszkania, ale chyba nie na długo skoro znów są razem, a nawet więcej, są już małżeństwem… Ciężko by jej było szykować kanapki do pracy Valosowi gdyby mieszkali w innych domach 🙂 I jaki kawał musiałaby nóżkować, żeby pielić mu ogródek…

sm6

No ale…

Podobno Valos stwierdził, że czas dorosnąć i zmienić coś w swoim życiu, dlatego sprzedał to:

64

i podobno kupił to:

477

Więcej fotek tutaj:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

No ale w końcu podobno nie kupił, to znaczy kupił ale nie dla siebie i żony ale jako miejsce na studio do nagrań.

Tak więc w zasadzie to nic nie wiadomo ale poplotkować sobie można 🙂

A pamiętacie mniej wkurzającą byłą dziewczynę Valosa?

71lgmu

Jonna – bo tak ma na imię, poślubiła ostatnio Rane Raitsikka (prawdziwe nazwisko Harri Antero Jäntti), który jest gitarzystą i basistą.  Nazywa się teraz Jonna Nygren-Jäntti.

A jej rodzina składa się z dwóch dzieci: 3,5-letniego Levi i 1,5-letniej Lily.

Co ciekawe to Rane Raitsikka jest bratem Manny ( z którą Ville nagrał utwór „Just for Tonight – polecam jeśli ktoś nie zna) a ona z kolei była w związku z gitarzystą HIM – Linde.

W 2007 roku poślubiła jakieś gościa, którego imienia nie warto wspominać a siedział on za zabójstwo człowieka. Związek ten przetrwał zaledwie pół roku.

Po odwyku i zwykłych tego typu sprawach w showbiznesie (więcej o tym tutaj jak ktoś przegapił:

Wspomnienia z Argentyny oraz… co z tymi kobietami? (Sandra&Jonna)

zajmuje się teraz zdrowym stylem życia i dietetyką oraz jest trzeźwa już 7 lat. Brała udział w Bikini Fitness Finlandia ale nie uplasowała się w pierwszej szóstce.

jonna_nygren_rane_raitsikka_thumb

Gratulujemy (chyba 🙂 )

Źródełko: Seiska

haisuli_by_uppun

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

22 thoughts on “A podobno…

  1. Ty się śmiejesz … 😛 a ja tu włosy z głowy rwałam szukając tych coverów (notabene przed chwilą Ci to wysłałam 😀 ),bo chwilami przypominało to orkę na ugorze – jakość kijowa albo nigdzie nie można znaleźć nagrania :/ Ale na poważnie to co chwila, w trakcie szukania, znosiło mnie na inne tory, stąd strzeliłam taki długaśny post. Aczkolwiek pewnie mogłam wiele rzeczy przegapić 😀 😉 To teraz ja powiem tak: czekam na fajny wpis z coverami! 😉

  2. Liv, czyli dokładnie te same info masz co ja. 🙂 Szkoda, że tak to się skończyło, ja osobiście uważam, że potem z tymi jego kobietami to już tylko równia pochyła. Co z resztą też można poczytać na róznych forach internetowych… Mnie to o tyle drażni z jego nowymi dziewczynami, że żadna nie jest tak dobrą inspiracją dla VV, by napisać piosenki, które zapadną w pamięć jak np cała RR. Sorry, ale np z TOT nie ma nic takiego… Moze tym razem się uda?

    • Łooojej, czasy RR… marzenie znowu taka płyta 😀 No ale też sam Valo się zmienił od tego czasu a żeby miał napisać naprawdę mroczną, bolesną płytę to musiałby być w jakimś mega tragicznym związku… Jak ja to zawsze mawiam, klątwa artysty polega na tym, że aby tworzyć naprawdę przejmujące rzeczy sam musi niepomiernie cierpieć…

      • A to je będę dość niepopularna z moją opinią,ale zawsze odbierałam RR jako album pełen głodu sukcesu i determinacji w dążeniu do celu – bycia częścią muzycznej historii, ale też przekraczania barier w sensie „jesteśmy młodzi, nie interesują nas żadne ograniczenia, wszystkim pokażemy ile jesteśmy warci”. Zawsze jak go słucham to mam takiego mega power’a, aż mi się ten głód doznań udziela heh 😀 Wydawało mi się,że w tamtym czasie Ville Valo był w spełnionym związku, dzięki czemu mógł napisać taki dobry, mocny album i poświęcić się karierze wiedząc,że ma za sobą silne wsparcie ukochanej kobiety. Natomiast nigdy nie wyczułam tam jakiegoś cierpienia twórczego, bardziej ta rozpacz i totalne zdołowanie moim zdaniem przebijało z „DSBH”, kiedy to wręcz Valo błagał o jeszcze jedną szansę. Potem był wielki gniew i ogień „Love Metal”… Łoo można by tu godzinami rozprawiać. Chociaż nie ukrywam,że kilka utworów z RR pojawiło się już na EP-kach i te wersje wcześniejsze bardziej przypadły mi do gustu 🙂
        Mam nadzieję,że najnowszy album będzie taką petardą chociaż jak „LM” (bo na drugi RR nie ma szans), a obecność Jukki będzie jak powiew świeżego powietrza 😉

  3. Liv, też mi się wydaje, że w czasach RR Valo był szczęśliwie zakochany i spełniony dlatego też mogła powstać tak świetna płyta. Fajnie by było usłyszeć kolejną tak dobrą rzecz, ale tak naprawdę nie łudzę się: nawet jeśli VV jest teraz zachoany to jednak jest innym facetem niż 16 lat temu; jak sam mówił kiedyś, coraz większym cynikiem, swoje przeszedł, wiadomo po latach człek ostrożniejszy… W każdym razie czego nam życzę to żeby ta kolejna płyta nie była gorsza od TOT… I taka mdła. ; )

Skomentuj

