Parę drobiazgów, konkusidło i wyzwanie dla odważnego :)

Witajcie moi Drodzy,
dzisiaj nie będzie „Breaking News” ale pojawi się parę ciekawostek 🙂

Pierwsza informacja dotyczy perkusisty Jukki (ostatnio sporo się o nim newsów i wywiadów ukazuje hehe). Otóż został mu przyznany tytuł Perkusisty Roku w Pieksämäki. Zbiera honory a co się będzie 😛

safe_image.phpOczywiście gratki dla niego 😀

Informację o tym znajdziecie tutaj: Savon Sanomat

A filmik i wywiad z nim po fińsku tutaj: Savon Sanomat.

o8zdeg

Ostatnio zdarzyło się także, że HIM zawędrował do Japonii żeby tam trochę pograć. Spotkał się tam z japońskim zespołem rockowym VAMPS:

Podobno obydwa zespoły były zbyt nieśmiałe, aby ze sobą porozmawiać więc ukryli się w swoich garderobach. Jednak potem okazało się, że HIM chce zwiedzić Japonię razem z VAMPS i zaproponowali chłopakom, że jeśli kiedyś przyjadą do Finlandii mogą zatrzymać się u nich w domach.

Ponadto recenzję występów zespołów były bardzo dobre.

125794_600

Hyde – wokalista VAMPS powiedział:

„Słyszeliśmy, że chłopaki uwielbiają alkohol więc podarowaliśmy im w prezencie japońskie sake. Ale oni także przygotowali dla nas prezent, także zrobiliśmy sobie razem zdjęcie ale nasze twarze zostały pozamieniane.”

126576_600

I tutaj pojawia się wyzwanie 🙂 Jeśli ktoś z was zna japoński i ma trochę wolnego czasu to może przetłumaczy ten japoński wywiad z Ville:

BARKS- Japan Music Network

Ja niestety nic z tych krzaczków nie rozumiem a i wujek Google koślawo coś tłumaczy 🙂

12299137_904920939604515_6836831052276125198_n

Czas na konkursidło 😀

Oto wiadomość od francuskiego teamu, który konkurs organizuje:

„HFST organizuje nowy konkurs!!!

Tym razem mamy zaszczyt współpracować z jednym z HIMaczków. Jukka Kroger nowy bębniarz zespołu wybierze zwycięzcę.

Konkurs polega na zaprojektowaniu okładki nowego albumu HIM. Tu liczy się Wasza kreatywność. Możecie użyć czego tylko sobie zażyczycie!

HFST wybierze 3 najlepsze prace, które zostaną przesłane do Jukki.

Do wygrania bransoletki i wisiorki HIM.

Termin zakończenia to 31 styczeń 2016. Prace prosimy nadsyłać na e-mail: concourshfst@gmail.com Zwycięzca będzie poinformowany droga elektroniczną o nagrodzie w lutym 2016 roku

Podziękowania dla Jukki za współpracę!

Heartagram France Street Team”

clockTakże każdy kreatywny ludek może się teraz wykazać i wziąć udział w zabawie. Być może i sama coś nabazgram jak mnie wena najdzie 🙂

I na końcu ale nie szarym i mniej ważnym – pewna fanka podsunęła pewien pomysł, który obiecałam umieścić w notce i zapytać „reszty świata” co o nim sądzi. Sprawa dotyczy polskiego wydania książki „Gone with the Sin”. Jak pisze Iza:

„Tak się zastanawiam może jako fani powinniśmy trochę podręczyć wydawnictwa takie jak Kagra żeby wydali w końcu „Gone with the sin” po Polsku? Sama już do nich napisałam i czekam właśnie na odpowiedź aleee gdyby otrzymali więcej takich propozycji ? 😀 Co o tym myślicie Sweethearts?”

1

No właśnie, co o tym myślicie? Na razie czekam z niecierpliwością na odpowiedź wydawnictwa na jej maila ale chętnie poznamy wasze zdanie na ten i resztę tematów z dzisiejszej notki 🙂

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

Reklamy

20 thoughts on “Parę drobiazgów, konkusidło i wyzwanie dla odważnego :)

  1. Ale się cieszę, na pewno wezmę udział w konkursie, oj na pewno. Jestem tak bardzo podekscytowana tym konkursem. A i jeszcze z tą książką i polskim wydaniem jestem jak najbardziej za, już dawno powinna być u nas po polsku.

  2. Przeczytałam i nawet recenzowałam internetowe tłumaczenie tej książki na język angielski i wydaje mi się, że nikt już raczej nie będzie chciał odgrzewać tych „starych kotletów” 😀 A tym bardziej ciekawa jestem czy sam zespół nie chce przypadkiem zapomnieć o tych zamierzchłych czasach (z tego co wiem, nie było kolejnych wydań w Finlandii). Prędzej powinno powstać coś nowego 🙂 Choć nie powiem – dla samego sentymentu bym kupiła.

    A pomysły na konkurs już mam 😉

    • Być może masz rację. Nowa biografia byłaby fajna ale musiałby napisać ją ktoś z dobrym piórem a nie jakiś badziew tylko dla kasy :/ Ja bym może kupiła ale zależy jaka byłaby cena bo czasem jak dowalą coś z kosmosu… Łee kurde blaszka to ja widzę, że konkurencja na konkurs rośnie, nie wiem czy się rzucać na głeboką wodę jak wiem, że Ty zarzucisz coś ekstra znając Twoje zdolności w tej dziedzinie 😀

      • Oj tam, próbować warto ;D Ja usiłuję nie myśleć o tym, że ktoś zarzuci coś bardziej ekstra ode mnie. Więc życzę weny wszystkim zainteresowanym!

        A tak w ogóle – nie ma jak projektować okładkę do płyty, o której wie się tylko, kto ją komponuje ;P

        Btw. ostatnio kiedy znalazłam konkurs na rysunek inspirowany albumem innego wykonawcy, przyszło mi do głowy, że miło by było, gdyby taka okazja pojawiła się w przypadku HIM. No i ba!

  3. Słuchałam tego zespołu Vamps, nawet fajny….
    A Ville sprzedał ten dom czy nie, a plotki o jego małżeństwie? Macie jakieś informacje nowe, piszcie?

    • No wieża podobno jest wystawiona na sprzedaż ale nikt na pewno nic nie wie. Wcześniej czy później wyjdzie szydło z worka, może ktoś w wywiadzie go zapyta albo sam powie. Poczekamy, zobaczymy 🙂

  4. Ja bym chętnie przeczytał „Gone with the sin”.
    Nie ukrywam też, że HIM z dawniejszych lat jest bliższy mojemu sercu niż teraźniejszy.
    Szukałem kiedyś w internecie i po księgarniach jakiejś książki o HIM ale nie znalazłem. W Polsce chyba na próżno szukać jakiejkolwiek książki związanej z tym zespołem :/

    • W Polsce rzeczywiście niczego nie ma. Jest natomiast w Niemczech 🙂 Pamiętam, że poszukując Gone with the sin znalazłam dwie pozycje. Teraz znalazłam tylko jedną z nich… Jak przeczytam, to Wam powiem co to jest warte 🙂

    • Mnie też jest bliższy HIM z dawnych lat, sentymenty itp. Poznałam odpowiednią muzykę w odpowiednim czasie 🙂 No ale niestety to już nie wróci. A ja z ciekawości jak będę mieć czas poszukam czy mają coś w UK. Że w Niemczech są o nich książki się nie dziwię bo oni się tam jarali bardzo zespołem 😀 A tak poza tym chętnie obejrzałabym dobry dokument o nich bo np. moim zdaniem „Poison Arrow” to straszny badziew :/

  5. Czy ktoś się orientuje, jaki format zrobić tej okładki na konkurs? Nie wiem czy to ma być tak jak na płytę czyli format bardziej kwadratu czy format A4. Jak wy będziecie robić?

  6. Czy ktoś ma informacje o czym ma być nowa płyta? Ja chyba nie wezmę jednak udziału w konkursie, po prostu boję się że jakbym wygrała….. to okładka pójdzie w świat…. już na zawsze…..A mam pewne obawy, bo płyta tzn. okładka reprezentuje to o czym śpiewa artysta… Nie chce sobie zaszkodzić…. Ja w pewne sprawy i tematy nie wchodzę.

    • Nikt nie wie o czym ma być nowa płyta, dlatego też nie jest łatwo stworzyć okładkę 😀 Myślę, że traktujesz to trochę zbyt serio a to tylko zabawa. Wygrana okładka nie będzie umieszczona na ich oficjalnej płycie, po prostu taki konkursik gdzie najlepiej trzeba nawiązać do całokształtu ich muzyki i dodać coś nowego od siebie sugerującego nową płytę. Raczej jeśli stworzysz okładkę, która wygra nie znaczy to, że HIM będzie grać muzykę disco polo albo wychwalającą Szatana a Ty będziesz z tym kojarzona bo brałaś udział w procesie twórczym płyty 😀 Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s