Helldone! – czyli uwaga na latające biustonosze :)

Witajcie moi mili w Nowym Roku!

Życzę wam wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń, nie tylko tych Himowych.

Aż trudno uwierzyć, że kolejny rok minął mi na blogowaniu o naszym zespole! Jak ten czas leci 😀 Ale my oczywiście dalej piękni i młodzi 😉 a pan Valo również się dobrze zakonserwował jak i reszta członków zespołu.

Pamiętajmy także, że był to pierwszy Helldone dla Jukki 🙂

500

W tym roku nie było dziwnych ekscesów, no może poza jedną sytuacją ale to później heh

Raczej odbyło się wszystko w dobrej atmosferze, bez wpadek „głosowych” (jak pamiętamy z pewnego niefortunnego Helldone) czy solowych wystąpień alteg ego wokalisty.

No, może poza tym gdzie Ville pozbył się pewnego pana ale niestety nie wiem co się stało i dlaczego miało to miejsce ;/

Jeśli ktoś był w tym roku w Helsinkach i miałby ochotę napisać relację, to bardzo chętnie umieszczę ją na blogu 🙂

499

„Rocker Ville Valo nie może sobie wyobrazić innego sposobu na spędzenie Nowego Roku niż tradycyjny koncert Sylwestrowy w Tavastia.

-Próbowałem trzy lata temu ale to było strasznie niefortunne-

Valo czuje, że ten koncert jest czymś szczególnym.”

Tutaj możecie zobaczyć wywiad w języku fińskim przed Helldone: MTV VIIHDE

514

515

I kilka fotek:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

A teraz przyznać się, która z pań rzuciła biustonoszem prosto w naszego Valosa? 😀

502

Śpiewał sobie facet normalnie, bardzo się wczuwając w piosenkę „Poison Girl”, aż tu nagle się zdziwił, bo prosto na jego twarzy wylądował ten oto biustonosz, którego jakaś niewiasta postanowiła się pozbyć na jego korzyść (? przecież go nie założy? 😀 )

Ten moment możecie zauważyć tutaj od 5.20

Czyli Nowy Rok przywitany!

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

8 thoughts on “Helldone! – czyli uwaga na latające biustonosze :)

  1. Ale fajnie z tym biustonoszem. Ja wcale się nie dziwię, że ktoś go rzucił. Ba, ja sama rzuciłam maskotkę w Valosa na koncercie w Warszawie, hehehe. I tez centralnie w Niego. I też na piosence Poison girl. Czyżby na tej piosence jakiś odruch się odzywał. Nie dziwi mnie ten stanik. 🙂

      • Myślę, że to nie było celowe, ja maskotką rzuciłam w ciało, nie w twarz. Ciekawe z jakiej odległości stała dziewczyna, która rzucała stanik. Ja byłam w trzecim rzędzie… ale to było w Warszawie, w stodole. Ehhh, wspomnienia.

        • Wiem, wiem że nie celowo 🙂 Ale i tak biedny Valos hehe choć w sumie to może się cieszy że jeszcze takie reakcje wywołuje 😛 W końcu to nie te lata już co kiedyś dumnie bez koszulki paradował na scenie i czarował niewiasty 😀 A czy Valos zauważył Twoją maskotkę?

  2. Tak, podniósł ją. Chyba trochę się zdziwił – tak wywnioskowałam po minie. I odłożył ją z tyłu jak wszystkie gadżety. To był misiek z sercem. Ochrona pozwoliła mi wejść z maskotką. A i po koncercie dostałam fragment niebieskiego ręcznika, którym wycierał się podobno ,,Burton” – klawiszowiec. Chciałabym, żeby był jeszcze jakiś koncert HIM w Polsce.

    Czytam w necie czasami o Finlandii, ceny biletów, ogólnie co ludzie piszą, którzy byli w Helsinkach, nawet patrzyłam oferty pracy w Helsinkach, tak tylko z ciekawości….

    • Ja też bym chciała bo na tamte koncerty się nie załapałam :/ Ale w tym roku może gdzieś pojadę, nie musi to być Finlandia ale coś bliżej 😀 Zobaczymy jaką trasę chłopaki ustalą hehe Jako iż sama jestem na emigracji to z doświadczenia powiem, że nie jest łatwo rozpocząć nowe życie w innym kraju, zwłaszcza tak drogim hehe 🙂 Może spróbuj pojechać najpierw na Workaway i zobacz jak się tam żyje i czy będzie Ci to odpowiadać 🙂

  3. Wiesz co, mnie się zdaje, że on średnio się z mojego pluszaka ucieszył. Nie to co staniczki i majteczki. A potem ktoś dał flagę Polski z rysunkiem jego twarzy. Co tam pluszak! Są lepsiejsze prezenty. :):) Teraz rzucę coś innego – jak będę na koncercie.

Skomentuj

