Saturday Intruder – czy ktoś ogarnie w końcu ten fiński? Newsy o nowym albumie

Witajcie,

pojawiło się parę newsów dotyczących Valosa ale niestety w języku fińskim. Nie mam tłumaczeń na angielski, a co za tym idzie, ciężko coś ogarnąć w tłumaczeniu nawet za pomocą wujka Google (on też chyba nie ogarnia). Nie chcę też was wprowadzić w błąd ale jako iż jest to blog nieoficjalny, to podam tylko krótka informację.

Ville Valo udzielił wywiadu w RadioRock Suomi. Jest on dosyć długi ale ktoś pokusił się o wielkie streszczenie – bo wszyscy wiemy jak Valo bardzo lubi rozmawiać i nie bez powodu ciągnie się za nim sława gawędziarza 😀

 A więc w krótkim tłumaczeniu:

Ville Valo 21.05.16 rozmawia z Laurą o newsach związanych z albumem, obecnej sytuacji, kierunku, który chcą obrać w związku z nową płytą!
———————————————————————————
Zespół HIM zrobił sobie przerwę trwającą co najmniej do lata (a widzieliśmy już odpoczywającego Valosa w poprzednim poście hehe) i panowie z zespołu nie mają ze sobą żadnego kontaktu. Nie widują się, nie dzwonią do siebie, nic, kompletnie nic. Oczywiście nie ma w tym żadnego dramatu po prostu robią to, by od siebie odpocząć.

„Następnym dla nas przystankiem będzie zacząć pisać nową muzykę a to powinno być dla nas już wyraziste zanim jeszcze postawimy nogę w studiu. Nie chcemy zrobić nowej wersji poprzedniego albumu.”

Widocznie panowie chcą wnieść coś nowego i świeżego odkąd pojawiło się „Tears On Tape”, które było sentymentalnym albumem w sensie dźwięku i stylu.

Valo jest teraz zaangażowany w nowy techno project (!) z Antto Melasniemi, Huoratron i jego bratem Jesse .

540

Cóż, jak więc widzicie czeka nas trochę czekania, ale to co dostaniemy powinno być całkiem interesujące. Przyda się powiew świeżego powietrza w ich muzyce. No i jakieś fajne koncerty 😛

498

Kolejny news też jest po fińsku ale tutaj już się nie pokuszę o jakiekolwiek jego streszczenie. Wiem tylko, że Ville wspomina w nim coś o swoim odwyku. O tym, że poddał się mu, kiedy jego ciało zaczęło się poddawać i że alkohol nie jest przyczyną problemów ale tylko sposobem na ich obejście ze względu na stały stres i depresję.

Jeśli macie lepsze pojęcie o co chodzi napiszcie w komentarzu.

RADIO ROCK – VILLE VALO

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

Reklamy

Hot in Here :D

Ehh ciepełko, wakacje, słodkie lenistwo i szaleństwa letnich dni hehe Kto z nas tego nie zna?

Valos również ma przerwę w muzykowaniu więc się relaksuje ze znajomymi, to nic, że my tu czekamy na jakiś koncercik, bo płyta to mam nadzieję się powoli tam jakoś robi 😛

531

 Zresztą o płytę nie pytam bo jeszcze odpowie w ten sposób hehehe:

529

 

Strasznie fajnie widzieć Valosa takiego zrelaksowanego. A niech się bawi, każdemu wolno 🙂 Sami wiecie o tym najlepiej a propo niedawno skończonej majówki 😀

532

533

534

535

536

A na koniec poortrety Ville’go Valo autorstwa Terhi Ylimäinen:

539

Więcej zdjęć tutaj:   Terhi Ylimäinen Photography

Bez tytułu

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!