Hot in Here :D

Ehh ciepełko, wakacje, słodkie lenistwo i szaleństwa letnich dni hehe Kto z nas tego nie zna?

Valos również ma przerwę w muzykowaniu więc się relaksuje ze znajomymi, to nic, że my tu czekamy na jakiś koncercik, bo płyta to mam nadzieję się powoli tam jakoś robi 😛

531

 Zresztą o płytę nie pytam bo jeszcze odpowie w ten sposób hehehe:

529

 

Strasznie fajnie widzieć Valosa takiego zrelaksowanego. A niech się bawi, każdemu wolno 🙂 Sami wiecie o tym najlepiej a propo niedawno skończonej majówki 😀

532

533

534

535

536

A na koniec poortrety Ville’go Valo autorstwa Terhi Ylimäinen:

539

Więcej zdjęć tutaj:   Terhi Ylimäinen Photography

Bez tytułu

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

 

13 thoughts on “Hot in Here :D

  1. Widziałam kilka fotek już wczoraj i aż się uśmiechnęłam, bo Ville wygląda tak… zdrowo. I normalnie. I radośnie. WRESZCIE.
    A co do majówki, to byłam nad morzem i głośno zastanawiałam się, czy nie wryć się na jakiś statek, zterroryzować kapitana i kazać się teleportować do Finlandii. W końcu znad morza dużo bliżej do Helsinek, niż z drugiego krańca Polski 😀 Nawet mama miała przez chwilę moment zwątpienia i stwierdziła, że popłynie ze mną, coby pozwiedzać i poznać mojego idola.
    Ostatecznie jednak nic z naszych planów nie wyszło. Teraz żałuję 😦 Byłam tak blisko chlip chlip.

    • Dokładnie to samo pomyślałam, że tak fajnie radośnie i wyluzowany jest 🙂 Byle tylko nie zaczął śpiewać o kwiatkach, ptaszkach i niebieskim niebie ze szczęścia… Chociaż w sumie… To by było ciekawe 😛 Znad morza to już prawie rzut beretem do Helsinek heh Trzeba było wsiadać na jakiś ponton i wiosłować 😀 Nie musiałabyś z mamą terroryzować nikogo hehe

      • Zgadzam się w pełni 🙂 I bardzo dobrze, tak trzymać 😀 Wygląda na naprawdę wypoczętego,bo w ostatnich czasach (szczególnie tuż przed wydaniem ToT) wyglądał jak cień samego siebie.
        Tylko jedna rzecz mnie zastanawia… co z tą Sandrą? Bo już od dłuższego czasu miałam o to zapytać,ale mi umykało. Teraz, jak patrzę na tą fotorelację to VV ewidentnie okazuje sympatię koleżance na łodzi, którą objął ramieniem. Zatem nadal nie ma kłopotów z okazywaniem uczuć osobom bliskim.
        Jak patrzę wstecz to Ville nigdy jakoś szczególnie się nie afiszował,ale też specjalnie nie krył ze swoim związkiem z niejaką Sandrą (o ile dobrze kojarzę imię, tą od tatuażu „S” wokół sutka), a potem z Jonną, podobnie jak związko-nie-związkiem z Kat von D. Ma z nimi jakieś zdjęcia (a to w objęciach,a to w uściskach,a to za rękę jak idą itp.),wspomina o nich w wywiadach. A tymczasem kwestia Sandry obecnej (byłej?) partnerki jest dość mglista.Z jednej strony wspomniał o niej raz w wywiadzie,ale nie ma żadnych zdjęć świadczących o jej bliskim związku z VV. Wiem,wiem, jest mnóstwo wpisów z jej facebook’a (np. o tym jaki Ville jest kiepski w łóżku czy z marca, w którym przyznaje,że znowu wprowadziła się do jego mieszkania i znowu są parą) i zdjęć, które mają potwierdzać ich bliską relację (np. zdjęcia z obrączkami takimi jak ma VV na palcach czy w ubraniach podobnych do tych jakie nosi VV z komenatrzem „ubrana przez mojego chłopaka” itp.),ale na litość dlaczego na żadnym zdjęciu nie idą za rękę, nie przytulają się ani nic z tych rzeczy? Wyglądają bardziej jak para znajomych,a na części z tych zdjęć Ville wygląda wręcz jakby Sandra działała mu na nerwy. Nie mają zdjęć ze znajomymi,gdzie byliby oboje-on sam w innym gronie,a ona w innym. Dziwne to, naprawdę dziwne, hmm ….

        • Łoo Jezuuu z tą Sandrą to nikt nie wie o co chodzi hahaha Sama ta laska jest jakaś „tąpnięta” a i Valos sprawy nie ułatwiał, choć on to właśnie na tematy prywatne lubi gadać tak, żeby coś powiedzieć ale nic właściwie. Ktoś kiedyś zauważył, że z Sandrą tak się publicznie nie pokazywał bo doświadczeniach z Jonną (która moim zdaniem była jego bardzo WIELKĄ miłością no ale to miało głównie związek z alkoholem itp. podobnie jak z Bamem :/) A sama Sandra to mi się wydaje, że chciała coś ugrać dla siebie, trochę fejmu na rozpęd jej kariery stąd te dziwne akcje 🙂 Sandry praktycznie wszyscy, noo wszystkie fanki nienawidzą, mnie to ona tam lotto ale czasem się uśmiałam czytając komentarze na jej temat hehe
          (Ale to zdjęci mi się bardzo podoba, u Valosa w ogródku Napisałam nawet parę słów o tym w notce „Co z tymi kobietami?” razem ze wspomnieniami z Argentyny. Szczerze to płakać za nią nie będę i faktycznie wydaje mi się, że się rozstali zabawne, że już pojawiały się plotki o romansie z jakąś norweską wokalistą no i ta blond pani też już jest uważana za następczynię Sandry 😀 A niektórzy jeszcze dalej twierdzą, że Valos jest gejem i te związki to przykrywka hehe (no chociaż biseksem :D) Generalnie każdy może wybrać swoją wersję ale dajmy mu sypiać z kim chce, nawet z pluszowym misiem 😀

      • Catherine chciałam to zrobić, ale nie było NIC. Nawet tratwy jakiejś obok. A pływać nie umiem 😦 Dwie dychy na karku a dalej nie umiem utrzymać tyłka na wodzie hahaha.

        I też jestem mega ciekawa co z tą Sandrą. Cokolwiek by nie było, kobieta nie ściana 😀 Ale serio, Valos to jedyny facet, którego nie umiem ogarnąć. Może to tylko jakaś nie wiem, friend with benefits, a biedna myśli, że wciąż z nim jest? Ja czytałam gdzieś taką wersję, że jednak się rozstali, a zaraz po tym on wystawił swoją cudną wieżę na sprzedaż. Kurczę, przydałaby mi się jakaś wtyka w Finlandii, bo nawet jakbym ogarnęła sobie tłumacza fińskiego to i tak nie mam żadnych plotek po fińsku…
        Przydałaby mu się jakaś normalna kobieta, ja nie wiem gdzie one się pochowały w tej Finlandii.

        • No ja tam pływać umiem ale szczerze, to nie bardzo przepadam za głęboką wodą heeh Co do Sandry to tak jak napisałam do Liv w komentarzu poniżej, prawdy się nie dowiesz ale w sumie prędzej czy później wypłynie na jaw co nieco dlatego nie ma się co spinać za bardzo i mu grzebać w życiu prywatnym 😀 A normalne kobiety to na pewno tam gdzieś są, niestety pamiętać musimy, że Valos to gwiazda rocka, obraca się w towarzystwie pochodzącym z showbiznesu a tam trudno znaleźć kogoś normalnego a tym bardziej utrzymać związek 😀 (Może musi zrobić tak jak Tarkan co się ożenił ze swoją fanką huehuehue)

      • Chyba założę biuro matrymonialne i mu jakąś znajdę 😀 Zawsze byłam dobra w swataniu. I nawet przeżyję, że to nie będę ja haahahha. Trzeba mieć jakieś priorytety, a jeśli inna laska sprawi, że HIM nagra zajebistą płytę, jak te ze środka ich kariery, to jakoś przeżyję moją nieszczęśliwą miłość. Miłość do muzyki ważniejsza. Albo wykorzystam znajomość z Valo i się zakumpluję bliżej z takimi Santa Cruz, albo Motionless in White 😀 Ooo albo jeszcze lepiej. Zaaranżuję spotkanie z Valosem i Controlem i zostanę niańką do dziecka tego drugiego. A stamtąd już prosta droga do moich ulubionych zespołów z Holiłód 😀

  2. Dokładnie, trzymajmy po prostu kciuki za jego wenę 🙂 A drugą połówkę niech wybiera wedle uznania, byle tylko go nie wykończy. Catherine – z tym misiem rozłożyłaś mnie na łopatki ;D

    liv – ta dziewczyna od tatuażu, to chyba Susanna była.

Skomentuj

