„Jesteś Moim Sonarem”

Hej,

original

Pan Valo strasznie wpasował się czasowo w nasz mały cykl notek coverowych, który dopiero co zaczeliśmy i wypuścił, jakby specjalnie dla nas, kolejny nowy cover 😀

„Wokalista z zespołu HIM, Ville Valo nagrał legendarną piosenkę Love Records „Olet Mun Kaikuluotain” („You’re my Fathometer”) która ujrzała światło dzienne 4 lipca.

Na rocznicę 50-lecia swojego istnienia Love Records, Ville Valo nagrał bardzo poruszającą wersję sławnej fińskiej piosenki tej wytwórni, która to pierwotnie ukazała się w 1976 roku. Oryginalnie piosenka ta ma tytuł „Annie’s song” wykonywana przez Johna Denvera a to jest jej fińska wersja stworzona przez Freemana i Hectora (kimkolwiek by oni nie byli hehehe)

 

„Ta piosenka jest moją ulubioną z czasów mojego dzieciństwa, słuchając jej podczas bezsennych nocy kończyłem cały zalany łzami. Nawet dziś przyprawia mnie o dreszcze” – mówi Ville.

Valowska wersja „Olet Mun Kaikuluotain” jest pierwszą wypuszczoną przez Love Records od 30 lat. Singiel jest dostępny w wersji cyfrowej. Pd koniec lata ukaże się limitowana edycja singla w wersji winylowej.

 

Utwór dostępny jest m.in. na Spotify ale możecie go posłuchać i obejrzeć też tutaj:

Trzeba przyznać, że utwór ma w sobie jakąś magiczną moc i chłodne fińskie piękno. Nie dziwi więc zatem fakt, że nasz wrażliwy Valos zalewał się łzami podczas jej słuchania (wyobrażacie to sobie? 🙂 )

Macie jakąś taką swoją piosenkę, która was wzrusza jako Valosa ten utwór?

Muszę poruszyć jeszcze parę kwestii związanym z pojawieniem się tego utworu… Słyszałam plotki, że ta piosenka to zaczątek jego płyty solowej… Jestem bardzo sceptycznie do tego nastawiona, bo po pierwsze jak wyżej zostało napisane, jest to tylko singiel na rocznicę istnienia wytwórni Love Records i nigdzie nie znalazłam informacji, jakoby utwór miał wejść w skład solowej płyty Valosa. Po drugie mieliśmy już szał związany z wystąpieniem Ville jako Rambo Rimbaud i też miała być płyta, coś solowego itp. itd. a sprawa przycichła i nigdy więcej nie usłyszeliśmy Rimbaud w akcji 😀

Także luz, bluz, sikoreczki i nie ekscytujmy się za bardzo 😀

To samo dotyczy się rzekomej „oficjalnej” strony Ville Valo na Facebooku:

Bez tytułu

Tak naprawdę nie wiemy kto ją założył i póki nie została ona zweryfikowana (musi się pojawić takie niebieskie kółeczko przy profilu, co oznacza, że FB ją zweryfikował jako należącą do osoby za którą się podaje, w tym przypadku za Ville) to ja patrzę na nią z dystansem 😀 Może to tylko stronka mająca reklamować cover i nic więcej, a może ktoś sobie ją założył dla własnego fejmu 😛 (handel lajkami cały czas jest podobno lukratywny hehe)

Pamiętajmy, że Valos cały czas jest na bakier z social media i nie sądzę, żeby to się zmieniło i nagle zobaczymy jego sweet focie na profilu (ehh to byłaby masakra 😛 )

Także spokojnie i nie nerwowo jak już mówiłam. Usiądźcie, posłuchajcie muzyki i się zrelaksujcie 😀

Bez tytułu

Pamiętacie jak narzekałam na chłopaków, że się obijają i tylko wakacjują? 😀 Muszę im zwrócić honor bo jednak coś tam robią: Burton tworzy coś na klawiszach, Valo nagrywa covery, a Linde…

Pojawi się na nadchodzącym Backstage Secrets’ Guitar Master Class w Sankt Petersburgu w Rosji. Impreza odbędzie się 11 września ( w sumie to już po wakacjach ehehe)

Miałam o tym wspomnieć już wcześniej ale mi „uciekło” 🙂 Na szczęście są tu osoby trzymające rękę na pulsie i zawsze mi przypomną co i jak 😛

A co robi w takim razie Jukka??? XD

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

 

 

38 thoughts on “„Jesteś Moim Sonarem”

  1. @Mel
    Generalnie największy problem ma mój brat chyba. Pamięta okres, gdzie śpiewałam sobie One Direction (co dalej robię, jak mam ochotę), a tu na urodziny zażyczyłam sobie płytę z mrocznym stworem na okładce 😀 I po jakichś 4 latach skapował się, że chodzę ubrana przeważnie na czarno. Nijak mu to nie pasuje do słodkich boysbandów, które też lubię.

    @Liv ogółem teledysk nie jest zły, no ale te brązy. Nie lubię strasznie. Dla mnie Valo nie musi być hot, ani nic, tylko jakoś mało mi tu przypomina siebie. Ale BARDZO podobał mi się fragment, gdzie szedł po jakiejś łące, muskając palcami kwiaty. Od razu skojarzenie z „gone with the sin” ❤ ❤ ❤ (to już 16 lat 😮 )

    @Catherine

    Psychopata, że ma takie spojrzenie właśnie, że gwałci, rabuje i napada niewinne niewiasty. A gdyby moje koleżanki obejrzały jego… niecodzienne teledyski, to już w ogóle byłyby pewne, że Will normalny nie jest. Ogółem ja nie wiem, jak psychopatą może być ktoś, kto ma na nazwisko Francis (zawsze mnie to bawi, nie wiem czemu).
    Poza tym, ja mam słabość do osób z takim spojrzeniem.
    https://oliviacunning.files.wordpress.com/2012/03/wil-03.jpg no gdzie on psychopatą? Taki tam, zgrywający troszkę bad boy'a 😀
    Ten koleś już jest lepszy, a tak naprawdę jest misiem, który lubi wszystkich przytulać.

    Serio, czasem się zastanawiam z kim ja się zadaję, że te moje koleżanki się ich boją. Mnie się nie boją, a wyglądam jak wiedźma. Albo się bały na początku, tylko się nie przyznają…

    • Ale fajna fotka Franczeski 😀 Ustawię sobie na tapetę hehe Jeśli mam być szczera to przy spotkaniu go nie wyczułam z niego nic psychopaty ale jest w nim jakaś malutka niepokojąca cząstka ale to chyba jak w każdym z nas. Wiesz, każdy ma ciemną stronę itp. on z tego robi muzykę i może nawet lepiej… (lepiej takie rzeczy wyrażać niż tłamsić aż w końcu dostają ludzie szału i wtedy się zaczyna masakra hehe) Jego klipy i muzyka nie są dla każdego ale można tam znaleźć wiele fajnych tekstów. Zresztą wydaje mi się, mówiąc tu o facetach szczególnie, choć kobiety też tak mają, że im bardziej są wrażliwe tym bardziej budują sobie taką „strefę ochronną” w postaci wyglądu, zachowania itp. Takie barwy wojenne żeby nie zostać skrzywdzonym 😀 a przy bliższym poznaniu okazują się misiami chcącymi się przytulać.
      No ale nie zapominajmy też, że np. taki Ted Bundy był podobno na tamte czasy przystojnym dżentemenem, całkiem inteligentnym któremu nie przszakdzało to w zabijaniu niewiast 😛 Ok, temat zszedł na seryjnych morderców, czas kończyć wątek heheh
      Ps. Mnie też uważano za kobietę typu: „Sukowata” a nadmienię, że nie nosiłam się cały czas na czarno, bo lubię kobiece stroje (choć to mój ukochany kolor) ale to było w pracy gdzie musiałam pokazywać też, że nie dam sobie na głowę wejść bo inaczej tak właśnie by było 😀

      • W jakimś artykule o zachowaniach behawioralnych ludzi przeczytałam, że najbardziej „podejrzane” są osoby właśnie takie spokojne, inteligentne, grzeczne. Ci co są głośni i towarzyscy to w większości ekstrawertycy, mówią co myślą. A tamci mniej. Idąc tym tokiem to ja i Linde jesteśmy potencjalnymi mordercami i socjopatami. Ja nikogo jeszcze nie zabiłam, choć to tylko cudem, nie wiem jak Linde 😀
        Mnie przeważnie dziewczyny nie lubią, bo nie pogada się ze mną o modnych ciuchach, hybrydach itp. i też chyba są troszkę zazdrosne, że lepiej dogaduję się z chłopakami.

        • No jest w tym sporo racji, nigdy nie wiesz co tam sobie knuje taki introwertyk 3:) Też należę do introwertyków 😛 Ej a jak napisałaś o Hybrydach to ja tak myślę, co mają wspólnego wyspy z ciuchami (są wyspy Hebrydy)? haha Myślenie podróżnika mi się włączyło a dopiero potem: kuurde to chodzi o te paskudne paznokcie 😀 No ze mną też słabo pogadać o takich rzeczach, choć o ciuchach jeszcze daję radę ale uwielbiam klasyczny styl także wszystkie te szafiarki (jeeej, skąd to się w ogóle wzięło… serio są laski, które zarabiają na pisaniu o ciuchach, to taki niesprawiedliwe i smutne zarazem :D) strasznie działają mi na nerwy z tymi stylówami ;/ A z facetami też się dogaduję lepiej (no chyba, że się jakimś zauroczę wtedy sama się nie rozumiem co ja za głupoty robię heheh) zazwyczaj są ciekawsi z tego względu, że mają hobby i zainteresowania no i też zależność płci tu wchodzi, a laski to tylko leżeć i pachnieć bardzo często 🙂 Teraz unikam takich panien ale jak pracowałam w biurze to ciężko było 🙂 Plotki, knucie, obgadywanie itp. och jak to dobrze, że stamtąd odeszłam (choć faceci też potrafią heh) 🙂 Generalnie lubię ludzi z którymi mogę fajnie pogadać i mają więdze zdecydowanie większą od ameby, choć sama nie twierdzę, że pozjadałam wszystkie rozumy bo jak ktoś mówi o czymś, na czym się nie znam to zamykam dziub i chętnie przyswajam nową wiedzę, a nuż się kiedyś przyda 🙂

      • Hahaha napiszę tylko tyle, zgadzam się w 100% 😀
        Teraz to ludzie już w ogóle pasji nie mają, co jest mega smutne. Ja wiem, praca, dzieci itp., ale bez przesady. Ze mną to się da pogadać w sumie tylko o muzyce i czasem sporcie, chyba że mam właśnie ciekawego rozmówcę, to rozmowa sama się nakręca.

  2. Jest mnóstwo wzruszających czy po prostu smutnych utworów.
    Jestem typem człowieka, który uwielbia tzw. „sad songs” i jakbym dokładnie przewertował utwory w mojej playliście to nie wiem czy nie mam więcej utworów właśnie tego typu 😛

    Pamiętam jak za dzieciaka uwielbiałem pewien bardzo smutny utwór Ennio Morricone ale jak na złość nie mogę go znaleźć :/
    Przesłuchiwałem na YT chyba wszystkie „The Best Of” i pojedyncze utwory Ennio (jest ich wiele) ale na ten jeden trafić akurat nie mogę 😦
    Najlepsze jest to, że dokładnie pamiętam melodie i nawet czasem gram ją na klawiszach ale nie znam najważniejszego… TYTUŁU!!! ;(

    Powinna być taka opcja, że jak ktoś nie zna tytułu a zna melodię to podpina sprzęt do kompa (w moim przypadku keyboard), gra i po tym jak zagra wyskakuje tytuł utworu 😉

    • O tak Ennio zawsze spoko 😀 Ostatnio dostał drugiego Oscara 🙂
      Uu to Ty grasz na klawiszach? hehe jak to się można wielu rzeczy dowiedzieć o człowieku z komentarzy 😛 A czy to na pewno była jego melodia? Może to był jakiś inny kompozytor? Możesz ją zagrać i nagrać na filmik i wrzucić na jakieś forum czy coś, może ktoś ją rozpozna, ludzie potrafią w takich chwilach nieźle zaskoczyć 😀

      • To Ennio na 99% 😉
        Miałem kiedyś kasetę z utworami Ennio i ten kawałek tam był tylko nie przypomnę sobie tytułu tej kasety i tego utworu :/
        Może faktycznie wrzucę taki filmik 😉

        2 Oscary stanowczo za mało jak na takiego artystę, tym bardziej, że pierwszego dostał całkiem niedawno i to chyba za całokształt o ile się nie mylę…

        • Wiesz, Oskary jak dla mnie już dawno przestały być wyznacznikiem. To co się tam wyprawia to przechodzi wszelkie pojęcie, nagradzane marne filmy, pomijane wybitne :/ Szkoda… No to jak nagrasz filmik, to się pochwal, chętnie zobaczę naszego „blogowego Burtona” w akcji hehehe

  3. Z tymi Oscarami to niestety prawda :/
    Hehe „blogowy Burton” 😛 Wolę pozostać sobą 😀
    W akcji raczej mnie nie zobaczysz gdyż nagram (o ile nagram) jedynie dźwięk jak coś ale usłyszysz 😉

  4. @ Vixen
    Chyba szukałaś tekstu po fińsku i angielsku 🙂 No to fani HIM z Meksyku Cię wysłuchali 😉 https://new.vk.com/video374131154_456239017

    Mam natomiast pytanie: czy Wy też macie kłopot z otwieraniem linków ze strony fanów HIM z Włoch? Tutaj podano jakiś komunikat https://www.facebook.com/Him.Italy/posts/1175983422453119 odnośnie solowego projektu VV. Odnośnik kieruje do strony hisinfernalmajestyitaly.forumfree.it i …(u mnie) nic. Nie mogę wejść na stronę i teraz zastanawiam się czy to wina ustawień mojej przeglądarki czy może tylko jakieś VIP’y mogą tam zaglądać? 😉

    • Łojezuu, kolejna strona o HIM ja już nie klikam w ‚lubię to” bo dla mnie tego za dużo jest 😀 Ale kliknęłąm w ten link i wyskoczył mi tekst „HIM collaborations and side project member by member” nie wiem czy to o to chodzi ale już mnie wkurzyło, że nie można skopiować tekstu i wrzucić np. do tłumaczenia wujka google (nienawidzę stron gdzie jest blokowanie tekstu) Nie wiem czy to o to chodziło ale jeśli chcesz mieć dostęp to się zaloguj i na pewno poczytasz wszystko 🙂 Daj znać jak wykopiesz coś ciekawego, swoją drogą było kiedyś polskie forum ale umarło (R.I.P heheheheh)

      • Tak,o ten komunikat mi chodziło 🙂 Aczkolwiek nie o jego „polubiewanie” tylko o fakt,że ta notka pochodzi z forum „hisinfernalmajestyitaly.forumfree.it” i jak próbowałam wejść na to forum,przeczytać (u źródła) notkę to nie jestem w stanie.Zresztą nie pierwszy raz nie mogę w żaden sposób wejść na to forum :/ i teraz zastanawiam się czy to wina ustawień mojej przeglądarki czy zwyczajnie serwer tego forum co chwilę pada albo jest tak przeciążony,że nie można na niego wejść. I dlatego pytam czy komuś udało się wejść na to forumfree.it i tylko ja mam z tym kłopot? 🙂

Skomentuj

