Coverownia cz.2

Hej,

dzisiaj kolejna część naszego zestawienia coverów wykonanych przez HIM. Dla tych którzy przegapili część pierwszą proponuję zajrzeć tutaj: Coverownia cz.1

Covery z koncertów:
*”Black Sabbath” (cover Black Sabbath) i „Frozen” (cover Madonna) – komentarze wskazują na to,że do podkładu z piosenki Black Sabbath Ville dał słowa piosenki Frozen, nie jestem pewna czy to jest to,bo nie mogłam znaleźć innej wersji,a ta jest koszmarna

*”Enjoy The Silence” (cover Depeche Mode)


*”Temple Of Love” (cover Sisters Of Mercy) – kawałek „Wicked game”, w który wstawiono ok.3:07 fragment tego utworu


*”Rebel Yell” (cover Billy Idol) – z każdym wykonaniem ten kawałek coraz lepiej brzmi 😀

*”Mask” (cover Iggy Pop) – jakość słaba

*”Larger Than Life” (cover Backstreet Boys) – jw.

*”Don’t Shake Me Lucifer” (cover Thirteen Floor Elevator) – jakość tragiczna,ale w zasadzie lepsze to niż sama fonia 😉


*”All for you” (cover Motorhead)

*”The First Cut Is The Deepest” (cover Cat Stevens) – i powrót do pięknego akustycznego wykonania

 

I jak robaczki? 😀 Znaleźliście w tym zestawieniu jakiś nowy, nieznany wam cover?

Na koniec nowa, romantyczna fotka Ville:

531

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

7 thoughts on “Coverownia cz.2

  1. Muszę przyznać, że nie słyszałem wcześniej „Mask”, „All for You” i ”The First Cut is The Deepest” w wykonaniu HIM 🙂
    Brawo! 😉

  2. @ LimaK
    A jednak udało mi się 😀 Chociaż „First cut …” zamieszczałam gdzieś w komentarzach,więc zasadniczo powinieneś już znać heh 😉

    @ Catherine
    Może warto podmienić link do coveru „Frozen”, bo ten znaleziony i zamieszczony przez Izę w Coverowni cz.1. jest w zdecydowanie lepszej jakości 🙂 Oczywiście nie mówię tutaj o samym „dziele” tylko jakości do odsłuchu 🙂

    • No ale wiesz, nie każdy też czyta wszystkie komentarze, ja muszę 😀 ale niektórym umyka coś nieco albo śledzą tylko własne 🙂
      Jest lepszy ale boję się 😀 Tyle się namęczyłam z tą notką, która nie wiedzieć czemu rozsypywała mi się strasznie przez te klipy, że teraz boję się coś zmienić XD Jak ktos będzie zainteresowany to sobie znajdzie spoko maroko 😀

  3. Full romantic. Te różowe obłoczki ❤ I te jego włosy hahaha.
    Ogółem wszystkie covery znam, ale fajnie sobie przypomnieć.
    W jakimś funny moments widziałam niedawno drugą część tego wykonania "Don't Shake Me Lucifer".
    I taaak, uśmiechałam się radośnie z układu tanecznego Ville do Rebel Yell, dopóki nie przypomniałam sobie, że to TEN koncert, który odbywał się w moje urodziny, a MNIE TAM NIE BYŁO 😦 Swoją drogą nie mogę liczyć na własną rodzinę. Mieli gotowy prezent dla mnie, jakim był bilet, to nawet nie wiedzieli o takim festiwalu… Nie chce mnie ktoś adoptować?
    Btw. mój kolega gitarzysta szukał ostatnio inspiracji na youtube. Jak on trafił na to, to ja nie wiem 😀 https://www.youtube.com/watch?v=iO2IJb46CU4
    Wysłał mi link, ciesząc się jak dziecko, że mi pokaże i będę mu wdzięczna. Tylko nie przewidział, że sama znalazłam to już dość dawno temu 🙂

  4. Pingback: Zagraj sobie HIM | HIM poland

Skomentuj

