Right Here In His Arms ❤ Nowa dziewczyna Ville Valo

Och! Jakże mam dzisiaj wspaniałe nowiny 🙂

Ville Valo radosny, kwitnący, zakochany!

540

Przyjemny widok aczkolwiek… Ale o tym za chwilę 🙂

Wstaję dzisiaj rano i popijając poranną kawusię przeglądam na szybko Fb i co widzę? Valosa czule całującego jakąś pannę 🙂 Moja pierwsza myśl: jeeeżuuu jak dobrze, że to nie Sandra 😛 Druga myśl: ma facet swój stały gust jeśli chodzi o partnerki 🙂 Wszystkie ciemnowłose, szczupłe, modelki…

A kim jest ta szczęśliwa osóbka w ramionach Ville?

545

Pani nazywa się Christel Karhu i jest modelką (co ciekawe należy do tej samej agencji modelek co kiedyś Jonna – może Ville ma tam takie jakieś wtyki co mu podsyłają najlepsze kobiety 😛 )

543Pamiętacie także wizytę Ville w Londynie? Był tam dość znaczny kawałek czasu i jak się teraz okazuje Christel również tam była. Jeden z fanów, któremu udało się zrobić zdjęcie z Ville, kiedy ten odwiedzał muzeum Tate powiedział, że był on tam z dziewczyną o imieniu Christel. Także śledztwo fanów potrwa chwilkę i już będzie wiadomo wszystko 🙂

538539No i tu została poruszona także kwestia wieku tej pani, ponieważ ma ona  22 lata i wielu uskarża się, że jest za młoda dla Valosa i że ten chyba ma kryzys wieku średniego. Co ciekawe, jak na tak inteligentnego faceta dziwne jest to, że nigdy nie umawiał się z kimś o profesji całkiem poważnej tylko są to zawsze modelki, które stereotypowo kojarzą się raczej z głupiutkimi dziewczynami.

541

No i kolejna kwestia: czy ta pani nie zechce wykorzystać chwili atencji do rozwoju własnej kariery? Pamiętamy jak związek z Ville wykorzystywała Sandra :/

Jednak szczerze mówiąc, moje zdanie jest takie że jest dorosłym facetem i sam podejmuje decyzje. Kwestia wieku czy profesji nie musi wiele znaczyć kiedy pojawia się uczucie. No a spójrzcie na niego:

542

Czyż nie wygląda na szczęśliwego? 😀

537

I nawet jeśli to tylko zwykłe randkowanie a nie początek związku to w sumie jego życie, jego sprawa a nam chciałoby się tylko powiedzieć: Valos – daj nam nową płytę a nie dziewczynę XD

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

 

 

38 thoughts on “Right Here In His Arms ❤ Nowa dziewczyna Ville Valo

  1. Przeczytałam gdzieś, że Helldone festival Ville odwołał? Nie ma koncertów, ani płyty i festiwal też odpuścili? ! Smutne.

    • Tak, zgadza się. Coś tam się tłumaczyli, że skoro nie ma nowej płyty i nowych utworów do zagrania to zdecydowali nie grać na Helldone. Poza tym mają swoje projekty, które pomimo jakichś tam piosenek HIM nie pozwoliły one im ich „doprowadzić do stanu używalności” że się tak wyrażę hehe Nie wybierałam się na Helldone więc generalnie mnie to nie rusza ale ci którzy mieli zamiar jechać to naprawdę mają pecha 😀

  2. Ja myśle, że pan Valo jest homo i nie mam tu na myśli go obrażać. Sam mam wielu przyjaciół z ” innego brzegu „. Są agencje które organizują modelki dla aktorów, muzyków itp. Miałem dłuższy kontakt z silke ona była za europejska trasę koncertową odpowiedzialna. Sami byliśmy zdania, że Ville ma coś homo, zawsze w miastach w których grali ważne było czy w pobliżu są jakieś homo-kluby czy nie. Ze zdjeć w gazecie widać, że to wszystko zainicjowane przez management albo przez ville zostało. Zdjęcia ustawione niby przypadkowe. Dla mnie nie gra to roli jakiej on orientacji jest, niech pan Valo dalej dobrą muzę robi.

    • Wiesz, tak szczerze Ci powiem, że jakoś mi też tutaj coś nie pasuje :/ I sama bym się nie zdziwiła jakby byłe gejem… I te zdjęcia jakieś takie ustawiane i ta akcja z Sandrą… Coś mi się tu wszystko kupy nie trzyma… Poza tym był filmik na którym wyznawał miłość Bamowi gdzie zalatywało erotyzmem i kiedys go przyłapano w jakimś klubie z jakimś gościem… Także, w każdej plotce jest ziarenko prawdy jak to się mówi. Teraz kwestia tego dlaczego tak bardzo chciałby to ukryć, czy naprawdę boi się, że wszystkie nastolatki się odwrócą od niego? (zakładając, że naprawdę jest gejem oczywiście)

  3. @ Catherine
    Wow, zmieniłaś barwy bloga i fotki tej jesieni heh 😛 Co Cię na takie zmiany naszło? ;>

    W kwestii Valo teraz przyszło mi do głowy,że na początkach kariery wielokrotnie podkreślał w wywiadach,że jest jak najbardziej biseksualny, chociaż bez doświadczeń z własną płcią. Przez ostatnie lata nikt go o to nie pytał,więc nie mógł powiedzieć np. że już te kontakty ma heh 😀 Z drugiej strony VV bardzo kłamie w wywiadach, więc tego typu stwierdzenie mogłoby zostać uznane za kłamstwo, gdyby taki był jego zamysł. Oczywiście kiedyś wszystko wyjdzie 😉
    A na tych zdjęciach z nową „lepszą połową” wygląda co najmniej tak jakby się jej narzucał, a ona robiła łaskę,że da się pocałować albo złapać za rękę hmm o_O I dlaczego zawsze w spożywczym Valo ma zdjęcia albo przy alkoholach albo z papierem toaletowym?! Naprawdę na te ustawki nie może np. stoiska ze słodyczami albo maskotkami wybrać 😉

    • Hehe a dzisiaj jakoś cały dzień testuję kolor tła i nie mogę się zdecydować 😀 Na chwilę zostawiłam niebieski ale coś mi nie grało… Zdecydowanie bardziej lubię ten fioletowy ale uznałam, że czarnego prostego tła jeszcze nie było więc teraz go zostawię i zobaczymy jak pójdzie heh A obrazki zmieniam od czasu do czasu co by to się nie nudzili stali bywalcy bloga XD Usunęłam też skierowanie do grup HIM bo generalnie oni mają mnie gdzieś więc dlaczego ja mam ich promować 😛 No poza Rambo Rimbaud ale ten projekt Ville się nie rozwija więc bez sensu jest go trzymać na stronie :/
      No właśnie te zdjęcia jakieś takie ustawiane :/ Jak w tym spożywczaku, no bez kitu że nie wiedzieli że ktoś im fotkę robi 😛 Może i jest bi, jakoś lepiej to by nawet pasowało niż samo homo i tak jak tak laska i Sandra mogłyby mu służyć za przykrywkę to np. taka Jonna to już wydaje mi się, że mogła być naprawdę jego miłością 🙂 W muzycznym biznesie te granice seksualności naprawdę się bardzo łatwo zacierają więc jakby i romansował w Bamem to też bm się nie zdziwiła haha Kiedyś mówił też w wywiadzie, że w ich zespole jest jeden gej ale na pewno nie jest nim on – zakładam że chodziło o Zoltana, ówczesnego klawiszowca bo styl miał iście gejowski hehe

  4. Bożeee, w ogóle nie mam jakoś czasu (powiedziała ta, co ma go najwięcej) żeby ogarnąć te wszystkie nowości tutaj. Ale taaak, rozmawiałam z kumpelą, która także lubi Valosa (dzięki mnie oczywiście) i obie stwierdziłyśmy po dluuuuuuuugiej debacie, że gejem nie jest na bank.
    No i ona stwierdziła, że mógłby zrobić cichaczem jakiś casting na przykrywkę:D Oczywiście jestem chętna, nawet na parę lat hahah. Potem różnica wieku by mi już przeszkadzała. No i ja nie wybiłabym się na jego plecach, bo jednak talentu żadnego nie mam. Jeszcze 😀

    Tło jest śliczne, bo czarny to najpiękniejszy kolor na świecie♥♥♥ A co do promocji, to się zgadzam, lepiej promować siebie i swoje projekty hahah. Poza tym, nie, że coś, ale Ty @Catherine odwalasz dużo więcej roboty z dziewczynami, niż inne osoby, które w domyśle powinny mieć obowiązek odwalania tej roboty, ale coooo ja tam wiem…. Zawsze byłam zboczona na punkcie sprawiedliwości, podziału obowiązków itp itd no i szlag mnie trafił, jak porównałam sobie swoją pracę odnośnie BVB, z pracą innych. A potem ktoś sobie przypisuje zasługi, za nic.

    A jeszcze co do Leto i Marsów, powiem tak: dopóki młodzież w ich muzyce odnajduje radość i sens życia, to jest ok. BVB nie jest lepsze w tym kierunku… Tylko, że fanki BVB są przy tym psychiczne 😀 Marsi po prostu stali się produktem i to zobowiązuje. No, a jak ktoś traktuje Jareda jak Boga, to tylko pokazuje, jak mało inteligentny jest i naiwny. Na szczęście polscy fani są normalni i się z niego śmieją, bardziej lubiąc Toma.

    @liv jeszcze odnośnie staarego komentarza o diecie.
    Nie jem owoców, bo nie lubię, a dietę mam ze względów zdrowotnych i w sumie da się żyć. Jeszcze tylko jakbym znalazła zamienniki za pieczywo, to byłabym w siódmym niebie 😀 A produkty mleczne niestety odpadają 😦

  5. Czyli wychodzi na to, że jedyną „sensowną” Kobietą w życiu VV była Susanna N. – żadna modelka, żadna panna nastawiona na karierę, kasę czy chęć lansowania się przy Ville…

Skomentuj

