Out of Control – Scream Silence

Witam was w ten zimny wieczór  🙂

Jako iż newsów z obozu Himowego brak, my sobie posłuchamy czegoś innego. Kolejna propozycja pochodzi od dbającego o nasz dział LimaKa i tym razem przedstawiamy wam zespół o nazwie:

SCREAM SILENCE

Jednak najpierw zapowiedź kolejnego posta:

„Kari zapytał mnie, czy widziałam video do « Olet Mun Kaikuluotain». Odpowiedziałam, że  słyszłam tylko piosenkę, no to on poszukał video na You Tube’ie i tak sobie oglądaliśmy przez moment jego syna na ekranie laptopa. To znaczy, ja próbowałam, ale czułam się jakoś dziwnie… 😀 W ogóle nie wiedziałam, gdzie mam patrzeć, żeby nie wybuchnąć śmiechem, bo sklep jest malutki i zewsząd atakują rozmaite kurioza :D, wiec skupiłam się na Karim i na rozmowie z nim.”

unnamed

Zainteresowani? 🙂


SCREAM SILENCE:

Niestety bardzo mało informacji o tym zespole w internecie. Jest oczywiście ich biografia na stronie internetowej zespołu tyle, że po niemiecku… Posłużyłem się zatem wikipedią:

Scream Silence – niemiecki, gothic metalowy zespół muzyczny, założony w 1998 roku w Berlinie.

Pierwszy album zespołu, zatytułowany „To Die For…” (1999), został albumem miesiąca według magazynu Orkus.
Dzięki sukcesowi pierwszego albumu, Scream Silence mogło wziąć udział w trasach koncertowych u boku takich zespołów, jak Christian Death czy Dreadful Shadows.
Kolejna płyta pt. „The 2nd” wydana została w 2001 roku i wspięła się na pierwszą pozycję wielu europejskich list najczęściej kupowanych albumów.

Po tym sukcesie zespół wyruszył we własną trasę koncertową oraz pojawił się na festiwalu muzycznym Wave Gotik Treffen w Lipsku. W 2003 roku zespół wydał trzecią płytę, zatytułowaną „…Seven Tears”.

Wiosną 2004 roku grupa założyła własną wytwórnię Plainsong Records oraz rozpoczęła pracę nad czwartym albumem, zatytułowanym „Elegy”, który został wydany 25 października tego roku.
Na płycie gościnnie wystąpili Yuki Melchert (skrzypce) oraz Anika Skusa (wiolonczela).

W kolejnych latach ukazały się następne albumy zespołu: „Saviourine” (2006), „Aphelia” (2007), „Apathology” (2008) i „Scream Silence” (2012).

W 2015 roku zespół wydał dziewiąty już album zatytułowany „Heartburnt”.

Skład zespołu:

Hardy Fieting – wokal
Robert Klausch – gitara elektryczna
René Gödde – gitara elektryczna
Hagen Schneevoigt – gitara basowa
Heiko Wolf – perkusja

Dyskografia:

„To Die For…” – 1999
„The 2nd” – 2001
„…Seven Tears” – 2003
„Elegy” – 2004
„Saviourine” – 2006
„Aphelia” – 2007
„Apathology” – 2008
„Scream Silence” – 2012
„Heartburnt” – 2015

Single/Teledyski:

Singiel „The Sparrows and the Nightingales” (Wolfsheim cover):

Singiel „Forgotten Days” (album „The 2nd”):

Singiel „Curious Changes” (album „Elegy”):

Singiel „Creed” (album „Saviourine”):

Singiel „Dreamer’s Court” (album „Scream Silence”):

Singiel „Days of Yore” (album „Scream Silence”):

Singiel „Art Remains” (album „Heartburnt”):

Singiel „The end of the Lie” (album „Heartburnt”):

Fragmenty koncertów:

Tekst: LimaK

Przypominam także: każdy kto chce, może napisać o swoim ulubionym artyście, który jego zdaniem jest wart szerszej uwagi oraz polecenia do posłuchania innym ludziom odwiedzającym bloga. Swoje teksty i propozycje nadsyłajcie na Catherinenoir666@gmail.com. Forma tekstu dowolna po prostu „Out Of Control”.

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

5 thoughts on “Out of Control – Scream Silence

  1. Oczywiście zachęcam do zapoznania się z całą ich dyskografią (zwłaszcza ze starszymi albumami bo te nowsze są moim zdaniem słabsze choć i na nich można doszukać się kilku ciekawych utworów) 😉

    • Zapomniał sie kolega podpisać więc jesteś Anonimkiem 😀 Mnie się podoba ich muza i właśnie sobie jej słuchałam, mam dzisiaj nastrój na taki typ muzy. Teraz już przeszłam na HIM ale pewnie jeszcze do nich powrócę hehehe

  2. Hehehe… Niezły anonim 😉

    Cieszę się, że podoba Ci się ich muzyka 🙂

    Akurat single niezbyt mi się podobają ale to one promują zespół więc je wklejam.

    Scream Silence ma sporo bardzo dobrych, klimatycznych utworów – tak jak lubię 😉

    Polecam zwłaszcza „Narrowness”, „The Doubt”, „New Life”, „Derangement”, „Strange Wings”, „Transient”, „Kerosene” czy „Satellite”.

  3. Wow, @ LimaK szalejesz widzę 😀 😉

    Wokal bardzo przypomina mi głos Davida Grahan’a z Depeche Mode z lat 80/90 – tych. Muszę się zagłębić w ich dyskografię i poszperać na spokojnie. A tak w ogóle modela z ok.0:58 s z teledysku „Art Remains” przypomina mi nieco panią lekkich obyczajów z klipu HIM „Killing loneliness” 😉

Skomentuj

