„40 lat minęło jak jeden dzień…” ♫♪ :D

Witajcie!

Nasz Ville Valo właśnie skończył 40 lat!

31

Ehhh jak ten czas leci 😀

Z tej okazji serwuję wam fajny artykulik z wypowiedziami ludzi, którzy są fanami HIM i wyznają, co dla nich oznacza osoba Ville i jego obecność w ich życiu. Przeczytajcie:


Niesamowite słowa o Ville Valo: co znaczy dla ludzi z całego świata?

Wczoraj, fani HIM byli najbardziej szczęśliwymi ludźmi na całym świecie. Ich Bóg urodził się 40 lat temu w przepięknej Finlandii. Zmienił on świat muzyki jak i życie ponad 100 tysięcy ludzi na zawsze. Ville Hermanni Valo jest mrocznym księciem ze światłą duszą i wspaniałym sercem. Jest najgorętszym facetem pochodzącym z najzimniejszego kraju. Jest poetą i muzykiem w jednym. Jest prawdziwym mężczyzną. Jest całym enigmatycznym Wszechświatem! Jest marzeniem!

Ville jest dobrym człowiekiem i tylko dobrzy ludzie go otaczają. A teraz dziewczyny i faceci z całego świata chcą powiedzieć parę ciepłych słów o tym, jakie znaczenie ma dla nich Ville Valo.

Eatmusic przyłącza się do ich gratulacji i życzeń. I chcielibyśmy dodać także jedną ważną rzecz: „Nowy wiek jest tylko początkiem wspaniałej podróży”. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla wiecznie młodego i przystojnego „Jego Piekielnej Wysokości” Ville Valo!

546

Jakie znaczenie dla ludzi z całego świata ma Ville Valo?

Brittney DeVries, Największy miłośnik HIM, USA

„Jest bardzo miłą osobą i jest bardzo słodki. Wierzę w to, że on naprawdę dba o ludzi. Docenia sztukę i prezenty a także zawsze mówi „Dziękuję”. Jest najlepszym wokalistą i autorem piosenek. Ma świetne poczucie humoru i naprawdę sprawia, że uśmiech pojawia się na twarzy.”

John Wins, Projektant & Pisarz, Brazylia

Nie patrzę na Ville jak na Boga ale jak na człowieka, który miłość, poezję i muzykę ma w swoich żyłach. Jest człowiekiem ale człowiekiem który będzie śpiewał całym swoim sercem każdą pojedyńczą piosenkę. Taki właśnie jest Ville Valo!

Nico Pohjola, Gitarzysta /Zespół  Seraph, Finlandia

Byłem wielkim fanem HIM od czasów “Razorblade Romance” kiedy sam byłem aspirującym muzykiem, to ważne aby wiedzieć od kogo podkradać najlepsze pomysły. Mówiąc słowami późnego, wielkiego Petera Steele’a (z zespołu Type O Negative – przyp. C.N.): Zedrzyj to co najlepsze!

Pia Valo, Studentka & żona Ville Valo w jej marzeniach, Niemcy

Jest moim ulubionym muzykiem przez prawie 13 lat! Ten erotyczny głos, którego słucham kiedy staram się uporać z nieszczęśliwą miłością albo kiedy czuję się samotna i chce być sama!

Pierwszy mężczyzna w którym się zakochałam jako nastolatka!

Jest moim jednostronnym małżonkiem ponieważ nie zgodził się wyjść za mnie za mąż!

Lily Sonrisa, Tancerka & Podróżniczka, Rosja

Jestem szczęściarą, że Ville Valo oraz HIM są obecni w moim życiu.

Kiedy czuję się źle, słucham Ville i jego piosenki zabierają ode mnie wszystkie negatywne emocje. Kiedy mam dobry nastrój, słucham Ville i mój uśmiech staje się od razu szerszy. Jego muzyka jest prawdziwym lekarstwem. To prawda. I poznałam także najlepszego przyjaciela właśnie przez Ville i HIM. Także Ville jest częścią mojego życia, moją duszą, moim sercem. Boże błogosław Ville Hermani Valo.

Te niesamowite słowa ogrzeją Ville w zimnej Finlandii. Na pewno poczuje waszą miłość. Dziękujemy wam! Teraz możemy zobaczyć jak właściwa muzyka łączy ludzi.

Źródło: Eatmusic
Tłumaczenie: Catherine Noir

Catherine Noir, yard menager & aspirująca podróżniczka i pisarka XD, Polska

„Ville Valo nie jest już tak obecny w moich życiu jak wtedy, kiedy ich poznałam dzięki płycie „Razorblade Romance”. Byłam wtedy nastolatką podkochującą się w tajemniczym Ville ale i w końcu odnalazłam muzykę w której zakochałam się bardziej niż w samym wokaliście 😉 Jak każdy miałam lepsze i gorsze momenty w życiu i szczerze przyznaję, że to właśnie HIM pozwolił mi przetrwać kiedy „przemierzałam ogrody umierających świateł”.

Głos Ville jest jedynym głosem, którym autentycznie słucham – ponieważ zazwyczaj, jak na marzyciela którym jestem przystało, podczas słuchania muzyki odpływam w swój świat. A jego głos natomiast zamyka mnie w jego love metalowym świecie i jego słowach…

Jako iż fascynacja jego osoba dawno już mi przeszła, traktuję go teraz bardzo sentymentalnie i „po przyjacielsku” 🙂 Jest to facet, z którym chętnie usiadłabym przy kawie i porozmawiała o filozofii i innych „bzdetach”, bo ciekawi mnie światopogląd „Jego Piekielnej Wysokości”.

163

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i proszę pamiętać panie Valo:

♪♫…bo masz czterdzieści nowych, bo masz czterdzieści nowych,
bo masz czterdzieści nowych lat… ♫♪♪

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

Advertisements

11 thoughts on “„40 lat minęło jak jeden dzień…” ♫♪ :D

  1. Gdy czytałam wypowiedzi tych ludzi, czasem miałam wrażenie, jakbym sama je napisała. Trudno mi dodać cokolwiek nowego, bo to co myślę zostało już napisane przez tych fanów i nie będę kopiować ich słów 😀 Powiem tylko tyle, że wpis jest przepiękny i czytając go miałam szklanki w oczach 😉 Oprócz wielbienia samego HIM, wielbię również innych fanów tego zespołu i jestem dumna, że przynależę do tej grupy już niespełna 7 lat! Wszystkiego najlepszego, Ville i wszyscy Fani HIM!!! :*

    • Myślę, że wszyscy fani mają to samo w głowie, choć z pewnymi różnicami dlatego właśnie kochamy HIM i Ville Valo 🙂 Fajnie znaleźć ludzi, którzy rozumieją to co czujesz i mają takie samo podejście do muzyki, którą kochamy ❤

  2. Ahh @ Catherine jak Ty to ładnie ujęłaś 😀
    Już wcześniej miałam o to zapytać,ale mi umknęło .. skąd jest ten fragment „przemierzałam ogrody umierających świateł”? Nie ukrywam,że cały czas chodzi za mną,że go znam, że wiem gdzie to słyszałam/czytałam,ale nie potrafię go namierzyć skutecznie 😉

    A tak trochę o czymś innym niż urodziny Valosa. Dzisiaj przeczytałam an stronie Rambo Rimbaud,że 7 grudnia ukaże się singiel (?) Andy’ego McCoyn’a ze świąteczną piosenką w duecie z Ville Valo. Czekam z niecierpliwością 😀
    Teraz przypomniało mi się jak kilka lat temu VV zapowiadał,że nie planuje wydania żadnego albumu, na którym śpiewałby piosenki wielkanocne czy bożonarodzeniowe,bo jego druga połowa (wówczas była to jeszcze Sandra) śpiewa i puszcza mnóstwo takich utworów przed świętami i to wystarcza 🙂
    A tu proszę, niby duet,a jednak jest świątecznie 😀 Obym tylko nie była zaskoczona jak się okaże,że jego udział to gra na perkusji heh 😀

      • Tak przeczuwałam,że to tekst jednej z tych mniej lubianych przeze mnie piosenek HIM 😉 Tak się składa,że The Path i Sweet Pandemonium jakoś mnie męczą … mogłyby trwać max po minucie i dla mnie byłoby oki. Nie mogę się przekonać do nich, za cholerę 😉

  3. Ej, ja jestem ateistką, a od lipca nucę Last Christmas hahaha. Jak to mi wyjaśnił ostatnio pewien mężczyzna, nie trzeba wierzyć, żeby móc obchodzić święta. Szczerze, ja nie wiem, bo świąt też nie obchodzę 😀 Po 17 latach miałam dość tej szopki, bo u mnie tego świętami nie da się nazwać 😉

    • Ooo a Ty to się chyba naprawdę za robotę wzięłaś bo zazwyczaj byłas pierwsza w komentowaniu XD No jasne, że nie trzeba wierzyć żeby obchodzić BN. Można to po prostu traktować jako fajnie, wspólnie spędzony czas z rodziną czy przyjaciółmi taka tradycja a nie że tam świętować urodziny Jezusa co tak naprawdę się na jesień urodził no ale kto by się tam szczegółami przejmował… 😛
      U mnie się święta zmieniły od momentu kiedy dziadkowie zmarli – ehh u nich to były święta, najlepszy karp na świecie to wcinałam jako gówniara (reszta nie lubi bo ości a mój tata mówi że mu mułem zalatuje hehe) a teraz jest inaczej no ale jak jest się poza domem to sie tęskni za tą corocznia kłótnią rodziców w kuchni bo ten gotuje inaczej a ta inaczej XD

      • że tak powiem „bujaj się” 😛 Haruję jak wół i tylko szefową denerwuję hahahah.
        Ja to bym chciała, żeby u mnie były tylko takie kłótnie. Zresztą, jakoś mi nie szkoda, nie lubimy się z wzajemnością, prezenty też nietrafione, to co się będę. A tak w domciu siedzę, jem co lubię,bo to moje „święta” i mam chill 😀

    • Osobiście nie przepadam za świętami, szczególnie za Wigilią, ale to takie moje osobiste uprzedzenia 😉 Natomiast dla mnie nie ma świąt,ani w ogóle grudnia bez piosenki Wham „Last Christmas” heh 😀 😛 Wiem,wiem,wszyscy na nią psioczą,a ja ją zwyczajnie bardzo lubię 😀 Zresztą ostatnio słucham dość często Michael’a Buble … w ogóle dla mnie jego piosenki to są wybitnie na zimowy czas, śnieżek za oknem i ogień w kominku 😀

      • Ja tam nie mam nic do tej piosenki 😀 Ona ma w sobie coś takiego, że nawet puszczana tyle razy nie drażni mnie tak jak inne utwory puszczane w kółko 😛 A wiecie jak to się mówi: święta, święta i po świętach XD Gorzej z sylwestrem bo odkąd pamiętam nigdy nie miałam takiego fajnego udanego sylwestra XD Zresztą teraz już inaczej na to wszystko patrzę, w sumie nawet wolę sobie posiedzieć w domu niż imprezować z powodu zmiany daty w kalendarzu hehe
        A śnieżek… oo tak, jak siedzę w domku z książką i nie muszę nigdzie iść 😛

      • Chciałam tylko powiedzieć,że to ja 😛 nie zdążyłam wpisać maila i komentarz poszedł jako anonimowy 😀

        Jeśli Cię to pocieszy @ Catherine to ja od dobrych 8 lat sylwestra spędzam w … łóżku 😉 Nie wiem jak to się dzieje,ale od kilku lat jestem tak zaprawiona i chora na sylwestra,że „zdycham pod choinkę” 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s