PoValonki – koncert HIM Warszawa 2017

Hej 🙂

Na początku, jestem bardzo zaskoczona waszą aktywnością na blogu XD Zrobił się niesłychany ruch, że aż prawie nie nadążam z moderacją komentarzy a statystyki tak mi poszły w górę że moje oczy zamieniły się taki słupek jak ten z dni, kiedy ogłoszono rozpad zespołu 🙂

HIM pokazuje, że potrafi namieszać w naszym życiu jeszcze raz 😛

Ponieważ zauważyłam, że wiele osób dogaduje się między sobą co do koncertu postanowiłam założyć Wydarzenie na Facebooku dla tych, którzy się wybierają na koncert w Warszawie (choć nie tylko jeśli masz ochotę dołączyć, ja mam bilet na koncert w Londynie na przykład)

WIĘC JEŚLI MASZ OCHOTĘ – WPADAJ DO NAS!

PoValonki – koncert HIM Warszawa 2017

Będziesz tam mógł/mogła dzielić się emocjami związanymi z koncertem a także może i znaleźć kogoś z kim się wybierzesz jeśli masz zamiar iść sam/a. Poza tym „handlujemy” tam biletami XD

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

35 thoughts on “PoValonki – koncert HIM Warszawa 2017

  1. Pierwsza skomentuję, to każdy zobaczy: KTO MA DWA BILETY NA BALKON DO SPRZEDANIA? I w ogóle jakieś do sprzedania?
    Widziałyśmy, że @jarzębinka miała 😀
    Bo my z Liv jesteśmy w głębokiej potrzebie chlip chlip.

    • Witaj. Przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale mam dzień na wariackich papierach 😉 Teoretycznie mam 3 bilety na balkonie, ale są zarezerwowane aktualnie. Gdyby mi się zwolniły to dam znać i się dogadamy tu lub na fejsie. Śmigam na wydarzenie
      🙂

      • Witaj, gdyby się coś jednak z Twoich rezerwacji zwolniło to ja byłabym b. zainteresowana:-) Umówiłam się z koleżanką, że pójdziemy razem i jej udało się kupić bilet a ja zostałam …:-(

  2. Drogie Panie 🙂

    Z okazji „Dnia Kobiet”, pragnę złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia!
    Niech spełniają się wszystkie Wasze mażenia 😉
    Życzę również niezapomnianych emocji i wrażeń, które mam nadzieję, dostarczy Wam koncert HIM 😀

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! ❤️ :*

    Vixen – myślę, że nadarzy się jakaś internetowa okazja, z której skorzystamy wszyscy. Przynajmniej mam taką nadzieję 😉

  3. też się wybieram do Stodoły mam nadzieje że nie zabraknie biletów bo siostra ma rezerwować za 30 min xd jestem taka smutna i taka szczęśliwa że ich zobaczę za dużo emocji jak na jeden dzień xd

  4. PoValonki 😀 Co za świetny tytuł, brzmi jak jakieś święto. Właśnie udało mi się zdobyć bilety na Warszawę. ^^

  5. Hej.
    Prawdopodobnie będę miał 1 bilet do odsprzedania na balkon.
    Odezwę się bliżej koncertu.
    Pzdr.

  6. Witam.
    Pisałem wyżej o odsprzedaniu biletu ale teraz zniknęła mi opcja”odpowiedz”.
    Nie mam FB. Bilet na 80 % aktualny. Nie chcę nikogo oszukać, dodatkowy bilet kupiłem przez przypadek ,nie będę tłumaczył. Na koncert jadę sam z Łodzi więc w cenę może wchodzić także transport. Jeśli ktoś chętny proszę dajcie znać tutaj.

    • Może ja tępa jestem czy coś, ale nie rozumiem. Masz ten bilet czy nie? Dwa miesiące temu też o tym mówiłeś i teraz piszesz, że „konkrety” za kolejne dwa miesiące. Mówisz, że nie jesteś konikiem, ale twoja „taktyka” jest niezwykle interesująca. Może więc zakończymy tą grę w kotka i myszkę i powiesz nam co jest grane? My tu raczej jesteśmy szczerzy wobec siebie. Dzięki w imieniu wszystkich zainteresowanych. 🙂

      • Ranitko już odpowiadam. Tak jak napisałem kupiłem przez przypadek dugi bilet więc zaproponowałem komuś wyjazd na koncert. Nie wiem kiedy ta osoba się określi i czy będę mógł go odsprzedać. Nie mam konta na FB więc napisałem tutaj żeby zobaczyć czy będą chętni. Nie wiem o jakiej „taktyce” piszesz jeśli będę chciał sprzedać bilet to za cenę za którą go kupiłem. Podejrzewasz mnie o jakieś oszustwo, proszę nie oceniaj innych swoją miarą. Czy jeszcze coś wyjaśnić?

        • Że są chętni to chyba było oczywiste od 8 marca. Już kilka osób zostało oszukanych przy okazji zakupu biletów. Piszesz teraz : „więc zaproponowałem komuś wyjazd na koncert. Nie wiem kiedy ta osoba się określi i czy będę mógł go odsprzedać. ” Wcześniej nie chciałeś tłumaczyć. Czy to była jakaś tajemnica państwowa?
          Catherine wspominała jakie są problemy z kupowaniem biletów od różnych ludzi, więc nie sugeruj mi niczego tylko postaraj się o własną wiarygodność. I tyle w tym temacie.

    • Hej, jeśli bilet i transport jest jeszcze aktualny to jestem zainteresowana. Mieszkam pod Łodzią także chętnie się przyłączę. Czekam na dalsze informacje.
      P.s. Nie ma się co denerwować tym, że jesteśmy podejrzliwe, ale nikt nie chce się naciąć. To chyba zrozumiałe. Od siebie mogę zaproponować rozliczenie za bilet i transport w dniu kiedy się zobaczymy. Tak chyba będzie najbezpieczniej dla każdego.
      Pozdrawiam Iwona.

      • Hej. Tak jak napisałem, szczegóły pod koniec wakacji. Rozliczenie w dniu koncertu jak najbardziej, kaska żadnych przelewów nikt się do mnie nie będzie czepiał. Transport również aktualny. Odezwę się.
        Pzdr.

Skomentuj

