HIM w Londynie – mieście możliwości

28Witajcie moi Drodzy,
po dłuższej ciszy przyszedł czas na parę newsów 🙂
Ostatnim ciekawym wydarzeniem w życiu zespołu były dwa występy w Londynie wraz z Fields Of Nephilim o czym wspominałam w tej notce:

HIM połączy siły z Fields Of The Nephilim

L2

Nie ukrywam, że miałam ogromną chęć pojawić się na jednym z tych koncertów, ponieważ mieszkam teraz w okolicy Londynu ale niestety jak to w życiu bywa plany pokrzyżowała mi praca a poza tym zbieram pieniążki na moją kolejną wyprawę także liczy się dla mnie każdy funt, pens itp… 🙂 Ale jeśli ktoś z was był i chce się podzielić swoją relacją to zapraszam 🙂

L1Oto kilka zdjęć z Londynu podczas koncertu:

Oraz parę zdjęć zrobionych przez fanów:

Tutaj macie kolejny wywiad w którym Ville mówi wpływie Phila Spectora na zespół, pisaniu w wannie i nowym albumie:

L3fieldsKolejny wywiad zamieszczam dzięki uprzejmości Aleksandry, która podesłała mi do niego linka za co jeszcze raz dziękuję 🙂 Jest to wywiad radiowy

The Louvau Show

Na sam koniec podaję wam linka również do nowego wywiadu. Jednak jest on w języku angielskim, jestem w trakcie tłumaczenia i myślę, że jutro powinien się on pojawić już na blogu ale jeśli ktoś jest niecierpliwy to może go przeczytać tutaj:

An Interview with HIM: Archival Revival

Take Care Sweethearts And Have A Nice Day!

Dodaj komentarz